رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/18 Wednesday - 2024 09 October الأربعاء ، 6 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-18 12:51 شماره خبر : 8984 https://sobhtoos.ir/short/VmB7j 0
رئیس بیمارستان رازی تربت‌حیدریه:

رئیس بیمارستان رازی تربت‌حیدریه گفت: ارائه خدمات تنها بیمارستان تامین اجتماعی جنوب خراسان رضوی نسبت به سال گذشته در درمانگاه عمومی و تخصصی به مراجعه‌کنندگان در شش ماهه اول سال جاری ۱۵ درصد افزایش یافت.

اکرم احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۱۳۵ هزار و ۳۵۷ ویزیت، ۶۴۲ هزار خدمت سرپایی در این مرکز انجام شده است، گفت: این میزان خدمات نسبت به شش ماهۀ پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است،

وی ادامه داد: بیشترین خدمات به مراجعه کنندگان متخصصان زنان با ۵ هزار و ۶۳۲ خدمت، طب اورژانس با ۵ هزار ۵۸۹ خدمت، ارتوپدی با ۴ هزار و ۱۶۴ خدمت و متخصص اطفال با ۳ هزار و ۶۳۰ خدمت ارائه شده است.

احمدی افزود: در درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان رازی با هدف رضایت‌مندی مراجعان و ارائۀ خدمات بهتر دستگاه‌های اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، اسپیرومتری زیر نظر متخصصان فعال است.

رئیس بیمارستان رازی تربت‌حیدریه اضافه کرد: همچنین در درمانگاه بیمارستان کلینیک دیابت به‌صورت همه روزه فعال است که با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌ها و روش‌های مراقبتی برای بیماران دیابتی تشکیل پرونده انجام و روند درمان و کنترل دیابت زیر نظر پزشک و کارشناس ارشد طب سالمندی درحال انجام است.

احمدی خاطرنشان کرد: کلینیک فیزیوتراپی بیمارستان نیز همه روزه فعال است و در حال ارائه خدمت به مراجعین است که با توجه به لزوم افزایش ارائه خدمات و طبق پیگیری‌های انجام شده یک نیروی فیزیوتراپ خانم که در حال حاضر در فرایند طی مراحل استخدامی است به این مرکز اضافه خواهند شد.

وی بیان کرد: زایشگاه بیمارستان رازی در حال حاضر بعد از اجرای هتلینگ و اصلاحات ساختمانی و با بهره‌گیری از هشت تخت LDR به مراجعین این بیمارستان در حال ارائه خدمت است که با توجه به سیاست‌های جمعیتی ابلاغی و با بهره‌گیری از پزشکان متخصص زنان و کارشناسان مامایی با تجربه در سال گذشته موفق به کسب عنوان دوم در میزان درصد زایمان طبیعی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی کشور شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار