رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-06 15:04 شماره خبر : 5810 https://sobhtoos.ir/short/NK5je 0
امام جمعه موقت کاشمر:

امام جمعه موقت کاشمر گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات اسفندماه بسیار حائز اهمیت است و مسئولان کاشمر در راستای این حوزه تلاش می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح توس؛ حجت‌الاسلام علی محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: خلوص افرادی که بنیان‌گذار نهضت و قیام هستند باعث پایداری و ماندگاری آن نهضت و قیام می‌شود و اخلاص امام خمینی رحمت‌الله علیه نیز باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شد.

 

وی با بیان اینکه جوانان تربیت‌یافته مکتب امام خمینی رحمت‌الله علیه نیز باعث صدور این انقلاب و نظام شد، خاطرنشان کرد: تربیت‌شدگان این اخلاص توانسته‌اند استعمار بزرگ و استعمارگر بزرگ جهان را به‌زانو در بیاورند.

 

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه ثمره تربیت این انسان‌های بزرگ در منطقه، محور مقاومت است، تصریح کرد: اگر جبهه مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و یمن این‌گونه قدرت‌نمایی و افتخارآفرینی می‌کنند، ثمره تربیت امام و شاگردان امام است.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر، ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفندماه نیز مردم ایران اسلامی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت، اذعان کرد: انتخابات اسفندماه بسیار حائز اهمیت است و در منطقه ترشیز وضعیت تأیید صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده و حتی امکان افزایش تعداد تأیید صلاحیت‌ها وجود دارد.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه گرایش‌های مختلف با تخصص‌های مختلف در بین نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی منطقه ترشیز وجود دارد، عنوان کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت از مؤلفه های اصلی برگزاری انتخابات است که مسئولان شهرستان در راستای تأمین آن حرکت می‌کنند.

 

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار