رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-07 11:48 شماره خبر : 8800 https://sobhtoos.ir/short/VljbW 0
فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی:

فرمانده تیپ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی ارتش گفت: امروز رژیم جنایتکار صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را که در خط مقدم جبهه مقاومت حضور دارد را مورد هدف قرار داده، اما رزمندگان اسلام همچنان مقتدر ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ سرهنگ ستاد محمدرضا داوودی‌کیا صبح امروز در مراسم تجلیل از سربازان نیروهای مسلح مستقر در تربت‌حیدریه که به میزبانی تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: باند جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی بعد از یک سال ناکامی در نوار غزه و کشتار بیش از ۴۰ هزار نفر که اغلب آنان کودکان و زنان هستند به سمت جنوب لبنان هجوم آورده‌ است. 

وی تصریح کرد: امروز رژیم جنایتکار صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را که در خط مقدم جبهه مقاومت حضور دارد مورد  هدف قرار داده، اما رزمندگان اسلام همچنان مقتدر ایستاده‌اند. 

داوودی‌کیا با تٱکید بر اینکه باید در برابر زورگویان و مستکبران جهان مقتدر بایستیم، افزود: دشمن چنانچه لحظه‌ای از ما ضعف ببیند همان جنایاتی را که در غزه و فلسطین و سوریه و لبنان مرتکب شده را یقیناً به ما تحمیل خواهد کرد، لذا باید مقتدر بایستیم. 

فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش بیان کرد: محور اصلی فعالیت‌ها در بدنه نظامی روی دوش‌ سربازهاست، لذا باید تلاش کنیم که سرباز اسلامی و ایرانی مثل شهید فهمیده‌ها و شهید یوسف حیدری و بهنام محمدی تربیت کنیم که شجاعانه در برابر دشمن ایستادند و حرکت ستون دشمن را متوقف کردند. 

داوودی کیا افزود: سربازان امروز جایگزین سربازانی هستند که در دوران دفاع مقدس از جان مایه گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد، در عین حال سربازان شهید دوران دفاع مقدس دست یافتنی هستند و امروز سربازانی از همین تیپ در مرزبانی استان سیستان و بلوچستان مقتدر حضور دارند. 

در پایان این مراسم از سربازان نمونه یگان‌های نظامی مستقر در تربت‌حیدریه تجلیل شد.

در دوران دفاع مقدس ۶۰ هزار سرباز شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد. 

در شهرستان تربت حیدریه تیپ پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش، گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ناحیه بسیج و نیروی انتظامی مستقر هستند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار