رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-10-16 14:29 شماره خبر : 5634 https://sobhtoos.ir/short/VwKzV 0
فرمانده سپاه تربت‌حیدریه:

فرمانده سپاه تربت‌حیدریه گفت: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هر کجا به بن‌بست می‌رسند دست به اقدام کورکورانه و بزدلانه زده و مردم بی‌دفاع و کودکان را به خاک و خون می‌کشند.

علی یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «صبح توس»؛ اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، کشور با قائله‌های مختلفی از غرب و شرق و شمال و جنوب مواجه بود و ترورهای منافقان و همچنین جنگ تحمیلی نیز دلیل بر این شد تا عملا در دهه اول انقلاب با جنگ داخلی و خارجی مواجه باشیم. 

 وی تصریح کرد: پس از اتمام جنگ تحمیلی وقتی دشمن توان مقابله با نظام اسلامی را در میدان مبارزه نداشت در سایر عرصه‌ها از جمله تهاجم فرهنگی، عملیات روانی و جنگ نرم، فتنه‌ها وارد میدان شده و بیشتر به‌دنبال یاس و ناامیدی و القای ناکارآمدی نظام است. 

 یعقوبیان به جنگ شناختی و ترکیبی دشمن اشاره کرد و افزود: آخرین حربه دشمن، جنگ شناختی، ترکیبی و رسانه‌ای است که در چند سال اخیر با امپراطوری رسانه‌ای به‌دنبال تسخیر اذهان جوانان و نوجوانان آمده، اما از ترفندهای دیگر غافل نشده و برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌های خود دست به اقدام کورکورانه و بزدلانه نیز می‌زند. 

 فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت‌حیدریه گفت: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هر کجا به بن‌بست می‌رسند دست به اقدام کورکورانه و بزدلانه زده و مردم بی‌دفاع و کودکان را به خاک و خون می‌کشند و حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نیز از این قاعده جدا نیست. 

 وی خاطرنشان کرد: این حادثه نشانگر آن است که دشمنان جمهوری اسلامی ایران هنگامی که در مقابل قدرت و هوشمندی و منطقه عدالت خواهانه عاجز و درمانده شده‌اند، ناجوانمردانه و ظالمانه انتقام خود را از ملت ایران و از کودک و زن و مردی گرفتند که برای ادای احترام به مقام یک قهرمان ملی و فرمانده‌ای که یاور مظلومان و قربانیان تروریسم در سراسر دنیا و در منطقه غرب آسیا بود گردهم آمده‌ بودند. 

 فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه بیان کرد: در حقیقت راه و مکتب حاج قاسم نه اینکه فراموش شدنی نیست، بلکه هر روز و هر سال بر جمعیت مشتاقان و زائران مالک اشتر انقلاب و رهبری افزوده خواهد شد و این را به وضوح و بعد از حادثه تروریستی شاهد هستیم که چگونه بر جمعیت زائران در گلزار شهدا افزوده می‌شد. 

 انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار