رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1402-12-25 15:47 شماره خبر : 6335 https://sobhtoos.ir/short/VdKLw 0
امام جمعه رشتخوار:

امام جمعه رشتخوار گفت: ارزیابی کارایی دولت در رابطه با عملی‌شدن شعار سال بسیار مثبت بوده که جای تقدیر و تشکر دارد، انشالله تلاش‌ها همچنان متمرکز بر سفره مردم و رفع مشکلات معیشتی باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «صبح‌توس»؛ حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران و مردم روزه‌دار این هفته مسجد علی‌ابن ابی طالب(ع) رشتخوار گفت: ارزیابی کارایی دولت در رابطه با عملی‌شدن شعار سال بسیار مثبت بوده که این جای تقدیر و تشکر دارد، نسبت به رشد تولید دولت با حضور در بنگاه‌های تولیدی در جهت حمایت از این بنگاه‌های تولیدی بالغ بر چند هزار بنگاه تولیدی را راه اندازی کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تلاش دولت باید همچنان متمرکز به سفره مردم و رفع مشکلات معیشتی باشد، افزود: در موضوع مهار تورم که از ۵۵ درصد به چهل و اندی درصد رسیده است، این کاری است که قابل تقدیر از دولت سیزدهم است، انشاالله که به برکات تلاش این دولت سفره مردم همچنان و هرروز پربرکت‌تر شود.

امام جمعه رشتخوار در ادامه با تبریک پیشاپیش سال جدید و آرزوی رفع مشکلات اقتصادی در کشور، اظهار داشت: انشالله که بتوانیم روز به روز با تلاش جهادی مسئولان مشکلات را کاهش و قدردان این نعمت‌ها باشیم.

حجت‌الاسلام جهانشیری ذر ادامه به پشت پرده جریان جنگ علیه مردم مظوم فلسطین و حمایت‌های دروغین آمریکایی‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: مردم مظلوم فلسطین در شرایطی که دستشان از زمین آسمان کوتاه است، این رژیم غاصب صهیونیستی است که به جنایت خود همچنان ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خبرهایی مبنی بر کمک‌های غذایی آمریکا از طریق یکی از بنادر به مردم غزه منتشر شده است، یادور شد:  آمریکای جنایتکار لازم نیست کمک غذایی کند به جای کمک غذایی حمایت تسلیحاتی خود از رژیم غاصب صهیونیستی را قطع و از جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین جلوگیری کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار