رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/30 Monday - 2024 21 October الاثنين ، 18 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-06-24 13:33 شماره خبر : 4210 http://sobhtoos.ir/short/eqanE 0

به گزارش صبح توس از قوچان؛ حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه قوچان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قبااین شهرستان با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مردم سیستان و بلوچستان در هفته گذشته که مطالب مهمی در آن گفته شد ، اظهار کرد : رهبردر این دیدار هدف اصلی و مهم دشمن را تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی دانستند اما در مقابله با دشمنان در این زمینه به شدت جدیهستیم و باید مراقب باشیم حرفی نزنیم که در جهت خواسته دشمن است.

وی با بیان اینکه مردم ایران از ابتدای انقلاب پای نظام ایستاده اند ، گفت: از همان ابتدا هدف دشمن تضعیف نظام بود ، هر بار به طریقی ، یکبار با تحریم های سیاسی یا اقتصادی ، یکبار با جنگ تحمیلی فیزیکی ، زمانی با ترور دانشمندان هسته ای و نخبگان ملی اما در تمام اینسالها همیشه باشمست مواجه شدند چون استقامت و بصیرت مردم ایران را دیده اند.

خطیب جمعه قوچان افزود: امروز دشمن به خاطر وجود تنوع اقوام ، زبانها ، گویش ها ، قبیله و طوایف در ایران با هدف خدشه دار شدن وحدتملی به میدان آمده و تلاش میکند بین ترک ، کرد ، فارس و بلوچ تفرقه انداخته و در ارتباط شیعه و سنی اختلاف بی افکنند.

حجت الاسلام هراتی مطلق با اشاره به اغتشاشات سال گذشته که دشمن هدایتگر آن بود ، تصریح کرد: نباید فرصت را به دشمن بدهیم تا امنیتملی را خدشه دار کند.

وی اضافه کرد: رهبری هم در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان به این موضوع تاکید داشتند که نباید با رفتار و گفتارمان در زمین دشمن بازیکنیم و امنیت ملی باید برای همه مهم باشد.

امام جمعه قوچان یادآور شد: این روزها اغتشاشگران فراخوان میدهند تا جوانان ما را به سمت سقوط میکشانند، باید به جوانان اخطار داده وبصیرن دهیم تا امنیت ملی به مخاطره نیافتد.

انتهای پیام/۴۰۰۷

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار