رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-02 11:44 شماره خبر : 9163 https://sobhtoos.ir/short/N2rjX 0
مدیر آموزش و پرورش تربت‌جام خبر داد:

مدیر آموزش و پرورش تربت‌جام گفت: مراسم تجلیل از تلاش‌های مربیان تربیت‌بدنی آموزش و پرورش تربت‌جام با گرامی‌داشت یاد شهدای معلم و دانش‌آموز انقلاب اسلامی با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ پیش از ظهر امروز مراسم تجلیل از تلاش‌های مربیان، انجمن‌های ورزشی و پیشکسوتان تربیت‌بدنی آموزش و پرورش تربت‌جام با گرامی‌داشت یاد شهدای معلم و دانش‌آموز انقلاب اسلامی در سالن جلسات آموزش و پرورش تربت‌جام با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

یدالله دامن پاک مدیر آموزش و پرورش تربت‌جام در این جلسه با اشاره به جایگاه و اهمیت ورزش در آموزه‌های دینی و قرآنی بیان داشت: در حوزه آموزش و پرورش بستر تربیت‌بدنی در ابعاد مختلف اخلاقی، عقلانی، جسمی و روحی برای دانش‌آموزان فراهم شده است  و تربیت جسمی و روحی از سنین کودکی مورد تأکید قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: زحمات مربیان ورزشی درجهت کشف استعداد‌های دانش‌آموزان و رشد و پویایی آنان تأثیر گذاراست و با نگاه مثبت آموزش و پرورش تربت‌جام به حوزه تربیت‌بدنی در مدت سه سال گذشته پنج زمین چمن مصنوعی در مدارس به بهره‌برداری رسیده است و سه زمین چمن دیگر در دست اقدام است و در مراکز آموزشی که بستر کافی برای زمین چمن فراهم است، اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش تربت‌جام اظهار داشت: به همت دولت سیزدهم شهید خدمت آیت الله رئیسی مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت استخر شنا در حال بهسازی و تجهیزات آن اختصاص یافته است و استخر شنا تا سال آینده مورد استفاده ۶۰ هزار دانش‌آموز و ۳ هزار معلم قرار خواهد گرفت.

دامن پاک با اشاره به تهیه و توزیع اقلام ورزشی به مدارس روستایی و کمک برخوردار شهری خاطر نشان کرد: مدیریت آموزش و پرورش تربت‌جام با همکاری معاونت تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان، استانداری، فرمانداری شهرستان ۲۵۰ بسته ورزشی شامل انواع توپ و هشتاد قلم تجهیزات ورزشی شامل تیر دروازه هندبال، میله والیبال، میزبان تنیس روی میز، فوتبال دستی و... بین مدارس کمک برخوردار توزیع شده است که این اقلام به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی در پایان بیان داشت: برگزاری مسابقات تربیت‌بدنی در مدارس یکی از کار‌های شایسته مربیان ورزشی در یک سال گذشته بوده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار