رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-06-06 08:29 شماره خبر : 8340 https://sobhtoos.ir/short/4yQ0l 0
فرماندار خلیل‌آباد خبر داد:

فرماندار خلیل‌آباد گفت: ۴۳ پروژه در حوزه آموزشی، بهداشتی، کشاورزی، عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان خلیل‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صبح توس؛ محمدرضا خوشنویس شامگاه گذشته در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان که در محل دفتر فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان خلیل‌آباد جزو معدود شهرستان‌هایی است که در حوزه اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۳ با کاهش روبرو بوده و این به واسطه شاخص‌های برخورداری و نرخ پایین بیکاری در شهرستان است. 

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که از سمت نماینده مردم، استاندار خراسان رضوی و مدیر برنامه ریزی استان انجام شد توانستیم اعتبارات سال گذشته را تثبیت و تقریبا یک میلیارد تومان هم افزایش دهیم و این اعتبارات در سال جاری به ۳۳ میلیارد تومان رسیده است. 

فرماندار شهرستان خلیل‌آباد با بیان اینکه در هفته دولت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: با برنامه ریزی که صورت گرفت باید پروژه‌هایی در لیست برنامه‌های هفته دولت قرار گیرد که آماده افتتاح هستند و پروژه‌های کلنگ‌زنی که سه پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است بر اساس براورد انجام شده تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید. 

وی با اشاره به اینکه ۴۳ پروژه در حوزه آموزشی، بهداشتی، کشاورزی، عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در بولتن هفته دولت شهرستان خلیل‌آباد قرار گرفته است، اذعان کرد: در سطح شهرستان خلیل‌آباد عمده جمعیت در روستاها سکونت دارند و به همین منظور عمده پروژه‌ها به سمت پروژه روستایی سوق داده شده‌اند و به همین منظور ۷۰ درصد اعتبارات مربوط به پروژه‌های روستایی با ۳۹ پروژه است که ۵۵ درصد در بخش مرکزی و ۴۵ درصد در بخش ششطراز افتتاح و به بهره‌برداری می رسد. 

خوشنویس با اشاره به پیگیری‌های یک سال گذشته در شهرستان خلیل‌آباد عنوان کرد: افتتاح ساختمان بنیاد مسکن و استقرار آن در شهرستان اقدامی در جهت خدمت‌رسانی به مردم بود و همچنین نمایندگی ادارات راه و شهرسازی و راهداری هم در شهرستان مستقر شدند تا شهروندان دیگر به شهرستان همجوار مراجعه نکنند. 

وی با بیان اینکه زیرسازی و آسفالت پنج کیلومتر از باند دوم محور خلیل‌آباد به بردسکن انجام شده و بعد از ایمن سازی نیز به بهره‌برداری می‌رسد، تشریح کرد: تکمیل باند دوم محور خلیل‌آباد به بردسکن یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان است که امیدواریم به زودی با پیگیری‌هایی که انجام شده تکمیل شود. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار