رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/02/12 Wednesday - 2024 01 May الأربعاء ، 22 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-22 08:38 شماره خبر : 6560 https://sobhtoos.ir/short/eoP9K 0
امام جمعه تربت‌حیدریه:

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: یکی از چالش‌های تحمیلی دشمن موضوع بدحجابی و بی‌حجابی است که از دغدغه‌های مهم مومنین و همه مردم به‌شمار می‌رود و بابد توجه بیشتری به آن شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«صبح‌توس» حجت‌الاسلام سید محمد معلمی، در آئین خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار کرد: حجاب هم به لحاظ شرعی و هم قانونی واجب است، لذا کسانی که به مسایل شرعی هم اهمیت نمی‌دهند، باید به قانون کشور احترام بگذارند و پوشش را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: بانوان توجه کنند این بی‌حجابی‌ها برنامه دشمن است تا مردم و بویژه زنان را به دوران طاغوت و ستم‌شاهی برگردانند.

معلمی افزود: دشمن برخی افراد را استخدام کرده تا با بی‌حجابی و بدحجابی بنیان خانواده‌ها را از بین ببرند، لذا همه دستگاه‌ها باید قاطعانه وارد شوند و به قانون عمل کنند.

امام جمعه تربت‌حیدریه بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه واجب الهی است که چنانچه در فضای عمومی جامعه این مهم محقق شود، بخش زیادی از معضلات فرهنگی اجتماعی نیز حل می‌شود.

معلمی‌گفت: متاسفانه علی‌رغم چندین بار تذکرات مکرر، برخی مراکز به موضوع حجاب توجهی ندارند و قانون و شرع را رعایت نمی‌کنند و چنانچه این روند ادامه پبدا کند، ناچاریم نام آن‌ مراکز را در تریبون اعلام کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار