رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/06 Friday - 2024 27 September الجمعة ، 24 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-04 23:48 شماره خبر : 8764 https://sobhtoos.ir/short/46KLG 0
یک استاد حوزه و دانشگاه گفت:

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: ایران و محور مقاومت متحد و یکپارچه در مقابل اسرائیل ایستاده‌اند و قصد دارند در بهترین شرایط ممکن پاسخ ددمنشی‌ها و تجاوزات اسرائیل را بدهند.

زکیه کمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به اقدامات اخیر تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان گفت: قطعاً این اقدامات از سر استیصال و اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی از سر استیصال و عجز و ناتوانی این رژیم غاصب بوده است چرا که در حال حاضر اسرائیل هم به لحاظ داخلی و هم خارجی تحت فشار زیادی قرار گرفته است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه وضعیت اسرائیل در حال حاضر به گونه‌ای است که ترامپ و رئیس جمهور فعلی آمریکا می‌گویند باید جنگ تمام شود، ادامه داد: هیچکس در دنیا حامی این رژیم نیست و همه  در سازمان ملل، جنایات اسرائیل را محکوم می‌کنند لذا آمریکا نیز تا حدی می‌تواند مصوبات سازمان ملل را وتو کند.

وی اظهار داشت: تمام شدن جنگ از یک طرف نشان دهنده شکست اسرائیل غاصب است  به همین دلیل اسرائیل تمام برگ برنده‌های خود را به میان آورده و بر علیه جبهه مقاومت به کار بسته است غافل از اینکه با این کارها راه به جایی نخواهد برد.

این تحلیگر سیاسی با اشاره به جنایات تروریستی اسرائیل در لبنان و انفجار پیجرها گفت: این موضوع باعث شد که نگاه مردم جهان به اسرائیل نگاه منفورانه بیشتری باشد چرا که این اقدام اسرائیل چهره دیگری از او را به جهانیان نشان داد. آنها با انفجار پیجرها و لطمه زدن به تیپ رضوان در صدد به زانو درآوردن و خروج حزب الله از مقاومت بودند اما به لطف خدا ورق برگشت و حزب الله توانست به این شرایط غلبه کرده و و به حملات خود ادامه دهد و حتی با روحیه و انرژی بیشتری و بالاتری در مقابل این رژیم جنایتکار بایستد و کار را پیش برده و به ادامه مقاومت امیدوارتر باشد.

کمالی خاطرنشان کرد: ایران و محور مقاومت متحد و یکپارچه در مقابل اسرائیل ایستاده‌اند و قصد دارند در بهترین شرایط ممکن پاسخ ددمنشی‌ها و تجاوزات اسرائیل را بدهند لذا باید به این تصمیم اعتماد داشته باشیم به ویژه به حضرت آقا که در راس نظام هستند و اوضاع را به خوبی رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: هر چند اسرائیل نیز بیکار نخواهد نشست و درصدد است تا خود را برای این اقدام جبهه مقاومت آماده کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: با انجام عملیات وعده صادق یک تغییر معادلات در دنیا رخ داد لذا اسرائیل تمام تلاش خود را به کار بسته تا به وضعت اولیه خود برگردد اما ان‌شالله به موقع و با یک عملیات دیگر بتوانیم اسرائیل را سر جای خود بنشانیم.

کمالی بیان داشت: اسرائیل با انسانیت مشکل دارد و خودش را نژاد برتر می‌داند و سایر انسان‌ها را حیواناتی می‌داند که باید در اختیار و در خدمت آنها باشند. این عملیات تروریستی اخیر نیز ثابت کرد که برای آنها مهم نیست این پیجرها دست چه کسی است؟ دست مردم عادی، حزب الله، نظامیان، بچه‌های کوچک یا هر کسی که باشد. 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه آمریکا پشت تمام جنایت‌های اسرائیل ایستاده است و از این کشور نکبت حمایت می‌کند، بیان داشت: قطعاً تمام حمایت‌ها از طریق آمریکا صورت می‌گیرد آمریکا به اسرائیل سلاح و تجهیزات می‌دهد لذا آمریکا در تمام جنایات ریز و درشت این غده سرطانی دخیل بوده و مردم کشورمان بارها نشان داده‌اند از دولتمردان آمریکا و از کسانی که همه تلاش خود را بسته‌اند تا ایران را به زانو درآورند بیزارند. مردم ایران مردمی قوی، متمدن و با اصالت هستند به هیچ عنوان روحیه‌ استکبار آمریکا را و امثالهم را نمی‌پذیرند و از این اقدامات بیزاری می‌جویند و محکم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می‌دهند و در مقابل این رزیم خوانخوار و جنایتکار می‌ایستند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار