رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/07/17 Tuesday - 2024 08 October الثلاثاء ، 5 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-17 18:53 شماره خبر : 8977 https://sobhtoos.ir/short/N2raP 0
رئیس کمیته امداد نیشابور خبر داد:

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در نیشابور اهدا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» به نقل از عطارنیوز؛ ذبیح الله حاجتمند اظهار کرد: ۱۲۲ سری کمک جهیزیه شامل اقلام یخچال، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون به ارزش ۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا گردید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور افزود: طرح کوثر از جمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که توسط خیرین و مردم نیکوکار شهرستان نیشابور کمک‌های قابل توجهی در خصوص رفع مشکلات مالی معیشتی و تهیه جهیزیه نوعروسان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مسئولان و اقشار مختلف مردم می‌توانند در اجرای این طرح خداپسندانه مشارکت داشته باشند و هر یک از افراد مسئولیت تهیه یک یا چند جهیزیه را بپذیرند و مسئولیت تأمین بخشی از جهیزیه دختران نوعروس تحت پوشش کمیته امداد را قبول کنند.

حاجتمند تصریح کرد: سال گذشته ۲۵۹ سری جهیزیه به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۳ هدیه ازدواج به ارزش ۲۳۰ میلیون تومان به پسرانی که ازدواج کرده بودند نیز اهدا شد، گفت: در سال جاری نیز ۶ سری هدیه ازدواج به ارزش ۹۰ میلیون تومان به پسران تحت پوشش اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور با بیان اینکه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج‌های تحت حمایت، از دیگر خدمات این نهاد در حوزه ازدواج است، تأکید کرد: کلاس‌های احکام زناشویی، ارتباط با خانواده همسر، مدیریت اقتصاد خانواده و مهارت‌های همسرداری برای زوج‌های جوان قبل از دریافت جهیزیه در قالب کلاس آموزشی با حضور اساتید برجسته شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار