رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/08 Friday - 2024 28 June الجمعة ، 22 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-02 13:07 شماره خبر : 7559 https://sobhtoos.ir/short/NYKA0 0
فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا:

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: در منطقه شمال شرق کشور 3 هزار و ۳۵ واحد مسکونی برای کارکنان ارتش پیش‌بینی شده که تاکنون یک‌هزار و ۴۱ واحد تحویل و یک‌هزار و 995 واحد دیگر تا پایان امسال تحویل می‌شود.

امیر رضا آذریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: پس از اجازه رهبر فرزانه انقلاب برای رفع مشکل مسکن کارکنان ارتش و تعیین تکلیف اراضی سطح کشور، قسمتی از اراضی در اختیار نیروی زمینی به کارکنانی که مشکل مسکن دارند تعلق گرفت. 

وی تصریح کرد: با تدبیر فرمانده نیروی زمینی از سال ۹۷ این اقدام شروع شده که احداث ۲۴ هزار واحد مسکونی در سطح کشور پیش‌بینی شده و تاکنون ۱۲ هزار واحد تحویل کارکنان ارتش شده‌ است. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: در منطقه شمال شرق کشور 3 هزار و ۳۵ واحد مسکونی برای کارکنان ارتش پیش‌بینی شده که تاکنون هزار و ۴۱ واحد تحویل و یک‌هزار و 995 واحد دبگر تا پایان امسال تحویل می‌شود. 

امیر آذریان گفت: از مجموع این واحدها ۳۶۶ واحد مسکونی برای تربت‌حیدریه پیش‌بینی شده که ۱۴۴ واحد تاکنون تحویل شده و مابقی واحدها با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان بهار سال آینده تحویل کارکنان خواهد شد. 

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا بیان کرد: در منطقه شمال شرق شامل خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، گلستان و سمنان، 3 هزار و ۳۵ واحد پیش‌بینی شده که یک‌هزار و ۴۱ واحد تحویل شده و یک‌هزار و 995 واحد تا پایان امسال تحویل پرسنل خواهد شد. 

وی ادامه داد: همچنین در بحث احداث منازل شخصی 5 هزار و ۳۳۰ واحد پیش‌بینی شده که تاکنون در خراسان رضوی ۱۰۸ واحد در مشهد و در خراسان جنوبی یک‌هزار و ۱۴۹ واحد در بیرجند تحویل شده‌ است. 

امیر آذریان با اشاره به اینکه بیشترین پروژه ساخت منازل شخصی در بیرجند، شاهرود و مشهد است، افزود: در قرارگاه شمال شرق در حال ساخت واحد مسکونی و همچنین واحد شخصی طرح کوثر هستیم. 

انسداد مرزهای شرقی کشور در حال انجام است 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با بیان اینکه انسداد مرزهای شرقی کشور با قوت در حال انجام است، گفت: چهار گروه مهندسی ارتش و چهار شرکت پیمانکار درجه یک کشور در حال ساخت دیوار چهار متری هستند.

وی افزود: علاوه بر انسداد فیزیکی مرزها، از سیستم‌های نرم‌افزاری استفاده می‌شود تا مرز به لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیز تجهیز شود. 

امیر آذریان گفت: انسداد حدود ۲۹۷ کیلومتر در خراسان رضوی در حال انجام است و همچنین در مرز سیستان یکی دیگر از گروه‌ها در حال ادامه پروژه است، در عین حال ارتش با اشراف خوب اطلاعاتی توانسته آن‌ سوی مرز را هم کنترل کند و مردم نگران مرزهای شرقی نباشند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار