رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/20 Friday - 2024 11 October الجمعة ، 8 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-20 15:15 شماره خبر : 9014 https://sobhtoos.ir/short/VwJA3 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام جمعه تربت‌جام گفت: امروز شجره طیبه مقاومت اسلامی به بار نشسته و به حول قوه الهی قدم به قدم به تحقق آرمان آزادی قدس شریف نزدیک می‌شویم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که در محل مصلی الغدیر تربت‌جام برگزار شد با سفارش به رعایت تقوای الهی به خود و نمازگزاران با بیان اینکه امروز شجره طیبه مقاومت اسلامی به بار نشسته است؛ اظهار داشت: امروز شجره طیبه مقاومت اسلامی به بار نشسته و به حول قوه الهی قدم به قدم به تحقق آرمان آزادی قدس شریف نزدیک می‌شویم؛ شهادت‌ سید عزیز مقاومت عزم ما را برای نبرد با صهیون مستحکم‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد: ملت‌های آزادی خواه بدانند با اتحاد، وحدت، صبر و مقاومت پیروزی حتمی است چرا که در قرآن نیز به این پیام اشاره شده است.

امام جمعه تربت‌جام بیان داشت: ظلم صهیونیست‌ها را باید برای جامعه تبیین و یادآوری کرد که آن‌ها بودند که در ۷۵ سال پیش سرزمین فلسطین را غصب کردند و از آن زمان تا کنون آدمکشی، تجاوز، بمباران و آدم‌ربایی کار هر روز آن‌ها در قبال مردم فلسطین بوده است و پنج هزار فلسطینی در سخت‌ترین شرایط زندگی هستند.

اسلامی با بیان اینکه دفاع از مظلوم در سیره اهل بیت(ع) هم مورد تأکید است، خاطر نشان کرد: پیامبر(ص) فرمودند اگر کسی مسلمانان را برای کمک و یاری خود خطاب قرار دهد و مسلمین به دادخواهی او نرسند باید در مسلمان بودن خود شک کنند.

وی در پایان بیان داشت: آنچه امروز برای همه مردم دنیا به اثبات رسیده حقانیت مسئله فلسطین است که رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی ریشه همه ناامنی‌ها در منطقه و یک موجودیت ضد صلح است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار