رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-09-21 17:51 شماره خبر : 5358 https://sobhtoos.ir/short/4Ln0V 0
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه عنوان کرد؛

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه گفت: شمار دانشجویان بسیجی این دانشگاه هزار و ۳۰۰ نفر است که از این تعداد ۸۰۰ دانشجوی بسیجی خواهر و  همگی آنها در اردوهای جهادی علمی، آموزشی و عمرانی فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ محمد حاتمی ظهر امروز در آیین تجلیل از دانشجویان بسیجی فعال در اردوهای جهادی اظهار کرد: تابستان امسال پنج اردوی جهادی با محوریت عمرانی، آموزشی، تدریس مؤمنانه و هنری برگزار شد و دانشجویان شرکت‌کننده در این اردوها ضمن حضور در مناطق کمتر برخوردار تربت‌حیدریه، به روستاهای محروم نیز اعزام و خدمات خود را در حوزه‌های یاد شده، ارائه کردند.

 

وی تصریح کرد: اکنون بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ نفر دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که هزار نفر از این تعداد، دوره تحصیلات تکمیلی را می‌گذرانند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه اضافه کرد: این آمار بیانگر آن است که ۳۰ درصد تحصیلات آموزش عالی این خطه بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی استوار است.

 

در این آیین از ۵۰ نفر دانشجوی بسیجی شامل ۳۰ نفر دانشجوی جهادی، ۱۰ نفر دانشجوی فعال در بازارچه خلاق و ۱۰ نفر دانشجوی فعال فرهنگی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار