رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/08/03 Thursday - 2024 24 October الخميس ، 21 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-03 10:01 شماره خبر : 9171 https://sobhtoos.ir/short/V0lA3 0
رئیس شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی خبرداد:

مدیرعامل و رئیس شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: اولین جشنواره شعر و ترانه‌های آب با معرفی برترین‌ها در نیشابور به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حسین امامی در اختتامیه جشنواره شعر و ترانه های آب در خراسان رضوی که در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور، برگزار شد، گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری طی تفاهم‌نامه‌ای که بین شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی و بسیج هنرمندان استان منعقد شد، این جشنواره آغاز به کار کرد که الحمدلله با استقبال خوب هنرمندان استان مواجه گردید.

وی ادامه داشت: 106 اثر از هنرمندان استان خراسان رضوی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که مورد داوری قرار گرفت و در پایان به 20 نفر برتر این جشنواره هدایایی تقدیم شد.

امامی هدف از برگزاری این جشنواره را تبیین و فرهنگسازی مصرف بهینه آب عنوان کرد و بیان داشت: طی برنامه‌ریزی انجام شده، هدفمان این بود در قالب شعر و طنز، مشارکت و همراهی مردم را در خصوص مدیریت و صرفه‌جویی جلب نماییم.

مدیرعامل و رئیس شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی یادآور شد: در سال جاری علی‌رغم اینکه به لحاظ دمایی سال گرمی را پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه با اقدامات خوبی که توسط همکاران ما در بخش تامین آب و مشارکت ‌آب منطقه‌ای رخ داد و از طرفی همراهی مردم و رسانه‌ها، موجب شد استان خراسان رضوی کمترین تنش آبی را در تابستان امسال پشت سر بگذارد که امیدواریم این مهم تداوم داشته باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار