رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-02 05:59 شماره خبر : 8721 https://sobhtoos.ir/short/eolpK 0
امام جمعه اهل سنت سرخس:

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرخس گفت: امت اسلامی باید اختلافات قومی، نژادی و طایفه‌ای را کنار بگذارند و صف واحد شوند تا بتوانند جلوی توطئه‌های ناجوانمردانه و وحشی‌گری‌های آمریکا و اسرائیل را بگیرند.

مولوی سید عبدالعزیز پارسا در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با تاکید بر اینکه وحدت امت اسلامی امر بسیار مهمی است، اظهار کرد: در طول تاریخ وحدت امت اسلامی و یکپارچگی آن عامل ترقی و پیشرفت و پیروزی تمدن‌ها شده است.

امام جمعه اهل سنت سرخس افزود: عامل همه ضعف‌ها و شکست‌ها در طول تاریخ اختلافات است، از این رو دشمنان اسلام هم تلاش می‌کنند که اختلافات قومی، طایفه‌ای و نژادی را بین امت اسلامی به وجود بیاورند.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام با این اختلافات به‌دنبال این هستند که مخازن و معادن کشورهای اسلامی را به یغما ببرند و امروز ما شاهد وحشی‌گری‌ها و تبهکاری‌های رژیم صهونیستی با پشتیبانی آمریکا در غزه مظلوم هستیم.

مولوی پارسا تصریح کرد: امروز در دیدگان بیش از 50 کشور اسلامی، رژیم صهیونیستی، زن و مرد و کوچک و بزرگ را در غزه تکه تکه می‌کند؛ این جنایت‌ها و نسل‌کشی‌ها در جامعه اسلامی و در قبله اول مسلمین اتفاق می‌افتد و این جنایت‌ها به‌خاطر اختلافات امت اسلامی است که دشمنان از آن سوء‌استفاده می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت سرخس گفت: کشورهای اسلامی از این همه جنایت و از وضعیتی که امروز در غزه به وجود آمده باید به خودشان بیایند.

وی عنوان کرد: اگر کشورهای اسلامی بیدار نشوند، این نسل‌کشی و غارت‌گری یقه خودشان را هم خواهند گرفت.

مولوی پارسا بیان کرد: برای اینکه بتوانیم این غده سرطانی را از بین ببریم، به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید اتحاد و انسجام بین امت اسلامی شکل بگیرد.

مولوی پارسا تصریح کرد: امت اسلامی باید اختلافات قومی، نژادی و طایفه‌ای را کنار بگذارند و صف واحد بشوند تا بتوانند جلوی توطئه‌های ناجوانمردانه و وحشی‌گری‌های آمریکا و اسرائیل را بگیرند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار