رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-04-02 14:26 شماره خبر : 7563 https://sobhtoos.ir/short/VwovQ 0
فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد:

فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از كشف ۳۵ رأس دام قاچاق به ارزش ۳۵۰ ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

حسن مشهدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار داشت: مأموران پليس امنيت اقتصادي در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز هنگام كنترل محورهاي مواصلاتي شهرستان کاشمر به يك دستگاه كاميون مشكوك و اين خودرو را برای بررسي بيشتر متوقف كردند. 

وی با بیان اینکه مأموران پليس امنيت اقتصادي کاشمر در بازرسي از اين خودرو تعداد ۳۵ رأس گوسفند كه فاقد هرگونه مجوز حمل بود را كشف كردند، افزود: ارزش ريالي دام‌های قاچاق كشف شده بنا بر اعلام نظر كارشناسان ۳۵۰ ميليون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به دستگيري يك متهم در اين زمينه، خاطرنشان کرد: قاچاق كالا ضربات سنگيني به اقتصاد جامعه وارد می‌کند و پليس با جديت با هرگونه تخلف در اين خصوص برخورد قانوني می‌کند.

كشف ۲۰ كيلوگرم ترياك در كاشمر

وی همچنین از كشف ۲۰ كيلوگرم ترياك كه سوداگران مرگ قصد قاچاق آن را داشتند در اين شهرستان خبر داد و تصریح کرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات جداگانه حين كنترل يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان کاشمر به يك دستگاه سواري پرايد مشكوك و اين خودرو را به‌منظور بررسي بيشتر متوقف كردند.

مشهدی با تاکید بر اینکه مأموران انتظامي در بازرسي دقيق خودرو موردنظر ۲۰ كيلوگرم مواد افيوني از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی‌شده بود را كشف كنند، اذعان کرد: سوداگران مرگ خانواده را پوششي براي قاچاق مواد افیونی قرار داده بودند كه با تيزبيني مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر به هدف خود نرسيدند.

وی در ادامه عنوان کرد: دو متهم در اين زمينه پس از تشكيل پرونده مقدماتي، برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار