رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/02/12 Wednesday - 2024 01 May الأربعاء ، 22 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-30 11:43 شماره خبر : 6649 https://sobhtoos.ir/short/Njpyd 0
فرمانده انتظامی تربت‌جام:

فرمانده انتظامی تربت‌جام گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر، در سال گذشته ۳۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در تربت‌جام کشف شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ مجتبی موهبتی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تربت‌جام که پیش از ظهر امروز در محل سالن شهید نصیری فرمانداری تربت‌جام برگزار شد با بیان کشف ۳۶۰ کیلو موادمخدر در تربت‌جام؛ بیان داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر، در سال گذشته ۳۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در تربت‌جام کشف شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۳ هزار عدد قرص روانگردان کشف و علاوه بر آن ۱۲ پاتوق مصرف مواد مخدر تخریب و ۲۲۳ خرده فروش دستگیر و ۴۰۰ معتاد متجاهر به کمپ تحویل داده شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان تربت‌جام بیان داشت: متاسفانه بیشتر معتادان تحویل شده به کمپ‌های ترک اعتیاد پس از طی دوره درمان و خروج از کمپ، دوباره به مصرف مواد مخدر رو می‌آورند. 

در ادامه حسین جمشیدی فرماندار تربت‌جام بیان داشت: با توجه به مشکلات مالی کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۶، شهرداری تربت‌جام نسبت به اعطای کمک‌های مالی به آن‌ها مساعدت کند هر چند که وظیفه قانونی ندارد.

وی تصریح کرد: پیشگیری مهم‌ترین رویکرد شورای مبارزه با مواد مخدر است و همه وظیفه داریم در این حوزه کار فرهنگی انجام دهیم و نوجوانان و جوانان را به سمت ورزش هدایت کنیم. 

در پایان حسین اسدی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری تربت‌جام نیز با اشاره به این که آسیب‌های اجتماعی فراگیر شده است، بیان داشت: متاسفانه برخی مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همچنان بر زمین مانده است و برخی از مدیران حتی صورت جلسه مربوط را مطالعه نکرده‌اند.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار