رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
امام جمعه خلیل‌آباد:

امام جمعه خلیل‌آباد گفت: هر از چند گاهی در محورهای منتهی به شهرستان افرادی کشته و یا مجروح می‌شوند که باید متولیان جوابگو باشند.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان که در محل مصلی مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب اظهار داشت: متأسفانه هر چند وقت در مسیر جاده‌های منتهی به شهرستان خلیل‌آباد عزیزانی از منطقه و یا میهمانان و هم‌وطنان ما از دیگر استان‌های کشور به علت تصادف فوت می‌کنند که باید متولیان جوابگو باشند.

امام جمعه خلیل‌آباد ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار که هفته گذشته دو جوان خود را در این جاده ازدست‌داده‌اند، خاطرنشان کرد: در اجلاسیه ائمه جمعه که هفته پیش رو برگزار می‌شود، حتماً به رئیس‌جمهور مشکل جاده و دیگر مشکلات شهرستان را منتقل و از وی بحث دوبانده شدن محور بردسکن به خلیل‌آباد را درخواست خواهم کرد.

حجت‌الاسلام دستجری با اشاره به انتخابات اسفندماه، تشریح کرد: بحث انتخابات و ایجاد تحول از برنامه‌های دارای اولویت است لذا مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی در ایجاد تحول همت کنند و کسی را انتخاب کنند که دارای ویژگی‌های فرد اصلح و تحول‌گرا باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار