رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/08/04 Friday - 2024 25 October الجمعة ، 22 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-04 16:13 شماره خبر : 9193 https://sobhtoos.ir/short/4Pb13 0
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:

استاندار خراسان رضوی گفت: منابع مالی برای تکمیل پروژه باند دوم کاشمر به شادمهر محدود است و باید شیوه‌های جدیدی برای تأمین منابع در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ غلامحسین مظفری ظهر امروز در حاشیه بازدید از پیشرفت‌های مسیر کاشمر به شادمهر و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بر اهمیت تسریع در تکمیل این پروژه و تأمین منابع مالی لازم تأکید کرد و اظهار داشت: پروژه باند دوم کاشمر به شادمهر با پیشرفت ۱۴ کیلومتری همراه است و امیدواریم فازهای بعدی با سرعت بیشتری به انجام برسد.

وی با اشاره به اینکه این جاده یکی از پرترافیک‌ترین و مخاطره‌آمیزترین جاده‌هاست، زیرا بخش زیادی از ترافیک جنوب خراسان و استان‌های جنوبی‌تر از این مسیر به تهران می‌رود، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که تمام توان خود را برای تکمیل این پروژه به کار بگیریم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه منابع مالی محدود است و باید شیوه‌های جدیدی برای تأمین منابع در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: اگر بودجه دولتی به شکل مطلوبی تأمین شود، می‌توانیم با سرعت بیشتری به تکمیل این پروژه نزدیک شویم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات به حق مردم، ایجاد باند دوم جاده شادمهر به کاشمر است و دو پیمانکار در حال کار بر روی این جاده هستند، اذعان کرد: این جاده باید در اولویت‌های استان قرار گیرد، زیرا نیاز به آزادراه و جاده‌های بزرگ در منطقه احساس می‌شود.

مظفری با تأکید بر ضرورت توجه به ایمنی جاده، خواستار هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف و تأمین منابع مالی برای ادامه کار شد و به اختلافات فنی موجود اشاره کرد و افزود: این مسیر از اولویت‌های ماست و باید به سرانجام برسد و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف، مشکلات موجود را حل کنیم و به سمت تکمیل این پروژه پیش برویم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار