رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: با اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۴ بیش از 90 گروه جهادی در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در نیشابور فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، علی نیک‌یاد از فعالیت بیش از ۹۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی ۴ خبر داد و گفت: بیش از ۷۵۰ جهادگر در قالب ۹۰ گروه جهادی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، خدماتی، اشتغال‌زایی، بهداشت و درمان و کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور افزود: فعالیت این جهادگران در عرصه‌های عمرانی در خصوص بازسازی، مرمت و ساخت خانه محرومان، مرمت و لایروبی قنوات، کمک در ساخت و بهسازی مساجد و حسینیه‌ها، رنگ‌آمیزی و زیباسازی مدارس، ساخت خانه عالم‌ و ساخت غسالخانه است.

وی با بیان اینکه جهادگران در عرصه‌های آموزشی همچون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توانمندسازی، آموزش‌های تحصیلی و کمک تحصیلی، آموزش قرآن و احکام نیز فعالیت می‌کنند، گفت: در زمان برگزاری این رزمایش نسبت به اهدای ۷۵ فقره کمک جهیزیه به‌صورت متمرکز بین نوعروسان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت شهرستان اقدام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور بیان داشت: این جهادگران نه تنها در این دهه بلکه در طول سال در عرصه‌های خدماتی همچون تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه و کمک جهیزیه و سیسمونی مشغول به فعالیت هستند.

نیک‌یاد خاطرنشان کرد: این رزمایش به مدت 1۰ روز در نیشابور در حال اجرا است و در ۱۹ مردادماه با برپایی نمایشگاه شکوه هجرت به پایان خواهد رسید.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار