رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/07/24 Tuesday - 2024 15 October الثلاثاء ، 12 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-24 16:14 شماره خبر : 9077 https://sobhtoos.ir/short/enlqY 0
رئیس بنیاد مهدویت کاشمر تأکید کرد:

رئیس بنیاد مهدویت کاشمر گفت: بنیاد مهدویت تلاش دارد شبهات موجود نسبت به مهدویت را برطرف کند و این اقدام به‌منظور حفظ و گسترش معارف صحیح مهدوی و جلوگیری از گمراهی افراد صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام مهدی بخشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»، به تشریح فعالیت‌ها و اهداف این بنیاد پرداخت و اظهار داشت: بنیاد فرهنگی مهدی موعود از سال ۱۳۷۹ با حمایت مقام معظم رهبری تأسیس شده و در شهرستان‌ها شعبه‌هایی دارد که به ترویج معارف مهدویت و اعتلای نام حضرت مهدی (عج) مشغول هستند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این بنیاد، گسترش معارف مهدوی در میان مردم و به ویژه جوانان است، خاطرنشان کرد: بنیاد مهدویت به دنبال همکاری با افرادی است که در عرصه مهدویت فعال هستند و از جمله فعالیت‌های آن می‌توان به برگزاری دعاهای ندبه و نمایشگاه‌های کتاب اشاره کرد که به ترویج فرهنگ مهدوی کمک می‌کنند.

رئیس بنیاد مهدویت کاشمر همچنین ضمن تاکید بر اهمیت هماهنگی میان گروه‌های مختلف، تصریح کرد: این هماهنگی می‌تواند قدرت بیشتری برای گسترش نام حضرت مهدی (عج) در شهرستان ایجاد کند؛ بنیاد مهدویت به دنبال جذب افرادی از هر قشری است که دغدغه امام زمان (عج) را دارند و می‌خواهند در این زمینه فعالیت کنند.

وی با اشاره به چالش‌هایی که برخی فرقه‌های انحرافی در زمینه مهدویت ایجاد کرده‌اند، اذعان کرد: بنیاد مهدویت تلاش دارد با استفاده از اساتید مجرب، شبهات موجود نسبت به مهدویت و این فرقه‌های انحرافی را برطرف کند و این اقدام به‌منظور حفظ و گسترش معارف صحیح مهدوی و جلوگیری از گمراهی افراد صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام بخشی‌نژاد همچنین در ادامه با بیان اینکه امیدواریم با تلاش‌های بنیاد مهدویت، بتوانند اقدامات مؤثری در راستای اعتلای نام حضرت مهدی (عج) انجام دهند و معارف مهدوی را به نحو شایسته‌ای در جامعه ترویج کنند، عنوان کرد: این بنیاد با هدف ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی و معنوی در راستای مهدویت، همواره در تلاش است تا به رسالت خود در این زمینه به بهترین نحو عمل کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار