رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/18 Wednesday - 2024 09 October الأربعاء ، 6 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-18 14:43 شماره خبر : 8988 https://sobhtoos.ir/short/VljA3 0
فرماندار شهرستان خلیل‌آباد تأکید کرد:

فرماندار شهرستان خلیل‌آباد بر اهمیت شفافیت و ارائه گزارش‌های عملکرد ماهانه دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: این اقدام نه‌تنها موجب افزایش اعتماد مردم به مسئولان می‌شود، بلکه به شناسایی نقاط ضعف و قوت در خدمات‌رسانی کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ محمدرضا خوشنویس پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان خلیل‌آباد که در محل تالار امیر برگزار شد، به حادثه دل‌خراش معدن طبس اشاره کرد و ازدست‌رفتن تعدادی از هم‌وطنان عزیز در این حادثه را مورد یادآوری قرار داد و تصریح کرد: یک نفر از این حادثه‌دیدگان از همشهریان شهرستان خلیل‌آباد بود که جا دارد به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کنیم.

وی با ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، بر لزوم توجه ویژه به این خانواده‌ها تأکید کرد و گفت: ما باید به خانواده‌های آسیب‌دیده از این حادثه نزدیک شویم و از هیچ تلاشی برای حمایت از آن‌ها دریغ نکنیم. این وظیفه انسانی و اسلامی ما است که در کنار یکدیگر باشیم و به یکدیگر کمک کنیم.

فرماندار شهرستان خلیل‌آباد با اشاره به چالش‌های شغلی در حوزه معدن، گفت: کار در معدن یکی از سخت‌ترین مشاغل است و افراد شاغل در معدن چند 10متر در عمق زمین، کار می‌کنند؛ به همین منظور، این شغل سختی‌های خاص خود را دارد.

خوش‌نویس همچنین بر لزوم ارتباط دستگاه‌های متولی و مدیران با خانواده‌های حادثه‌دیده و داغ‌دیده تأکید کرد و افزود: باید بسترسازی لازم برای رفع مشکلات آنها فراهم شود.

 

کاهش بودجه عمرانی و ضرورت پیگیری اعتبار

فرماندار شهرستان خلیل‌آباد همچنین به کاهش بودجه عمرانی شهرستان اشاره کرد و از مدیران خواست تا برای جبران این کاهش، اقداماتی مؤثر انجام دهند.

 وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و نرخ تورم، لازم است که اعتبارهای عمرانی را افزایش دهیم. این اعتبارها باید به‌ویژه در حوزه‌های اشتغال و معیشت مردم تقویت شود تا بتوانیم به خواسته‌های به‌حق مردم پاسخ دهیم.

خوش‌نویس با اشاره به اینکه شهرستان خلیل‌آباد یکی از شهرستان‌های مهم استان خراسان رضوی است، از مسئولان خواست تا با پیگیری‌های مستمر، اعتبارهای لازم را برای پروژه‌های عمرانی جذب کنند و تاکید کرد: ما باید به دنبال راهکارهایی باشیم که بتوانیم شرایط بهتری را برای مردم فراهم کنیم و در این راستا، همکاری تمامی دستگاه‌ها ضروری است.

اهمیت گزارش عملکرد ماهانه دستگاه‌ها

وی ضمن تاکید بر ضرورت ارائه گزارش عملکرد ماهانه دستگاه‌ها، خواستار شفاف‌سازی در امور و ارائه گزارش‌های دقیق به مردم شد و گفت: ما باید به مردم پاسخگو باشیم و از عملکرد خود به طور شفاف گزارش دهیم. این امر نه‌ تنها موجب افزایش اعتماد مردم به مسئولان می‌شود، بلکه به ما نیز کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم.

فرماندار شهرستان خلیل‌آباد همچنین تأکید کرد: تمامی دستگاه‌ها موظف هستند تا حداکثر تا پنجم هر ماه، گزارش عملکرد ماه گذشته خود را به فرمانداری ارسال کنند تا بتوان در جلسات آتی شورای اداری، به بررسی این گزارش‌ها پرداخت.

تقدیر از نیروهای انتظامی و امنیتی

فرماندار شهرستان خلیل‌آباد ضمن گرامیداشت هفته فراجا، فرماندار به نقش مهم کارکنان نیروی انتظامی اشاره کرد و تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی در تمام سختی‌ها در کنار مردم حضور دارند، با وجود تهدیدهای داخلی و خارجی و همچنین حضور چندین دستگاه جاسوسی و امنیتی، آنها توانسته‌اند امنیت این مرز و بوم را تأمین کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان در تأمین امنیت و آرامش مردم، بیان کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی با تمام توان در راستای تأمین امنیت شهرستان فعالیت می‌کنند و ما باید از آن‌ها حمایت کنیم، امنیت یکی از مهم‌ترین نیازهای هر جامعه‌ای است و ما به‌ عنوان مسئولان باید در این زمینه تلاش کنیم.

خوشنویس با بیان اینکه توجه ویژه به مسائل حفاظتی و مراقبتی در سطح شهرستان ضروری است و اذعان کرد: ما باید از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تأمین امنیت شهرستان استفاده کنیم، این موضوع باید در اولویت قرار گیرد و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری کنند.

تأکید بر همکاری بین دستگاه‌ها

فرماندار شهرستان خلیل‌آباد همچنین ضمن تاکید بر اهمیت همکاری بین تمامی دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: ما در این شرایط نیازمند همدلی و همکاری بیشتری هستیم. باید دست در دست هم دهیم و برای خدمت به مردم تلاش کنیم. هیچ دستگاهی به‌ تنهایی نمی‌تواند به همه نیازهای مردم پاسخ دهد و تنها با همکاری می‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.

وی با اشاره به برخی پیشنهادها برای بهبود خدمات به مردم، خاطرنشان کرد: ما باید به نیازهای واقعی مردم توجه کنیم و برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام دهیم. این برنامه‌ها باید مبتنی بر نیازهای جامعه و با درنظرگرفتن شرایط اقتصادی و اجتماعی مردم باشد.

خوش‌نویس ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی و جلب مشارکت آن‌ها در برنامه‌های توسعه‌ای، تصریح کرد: ما باید از ظرفیت‌های مردمی بهره‌برداری کنیم و آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها مشارکت دهیم. این امر نه‌ تنها موجب افزایش اعتماد مردم به مسئولان می‌شود، بلکه به بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی نیز کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به لزوم تدوین برنامه‌های عملیاتی و زمان‌بندی‌شده برای پیگیری مصوبات و اقداماتی که در این جلسه مطرح شد، اذعان کرد: ما باید به طور مستمر پیگیر اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها باشیم و گزارش‌های لازم را به مردم ارائه دهیم. این امر به ما کمک می‌کند تا در راستای خدمت به مردم موفق‌تر عمل کنیم.

وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل را در هم شکست

وی با بیان اینکه خون شهید برکت دارد و در کوتاه‌مدت، برکت خون سید حسن نصرالله و شهید نیل‌فروشان می‌تواند وعده صادق 2 باشد، اذعان کرد: اگر در وعده صادق 1هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی درهم‌شکسته شد، قطعاً می‌توانیم ثابت کنیم که در عملیات وعده صادق 2 آن هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا و ناتو اروپا شکسته خواهد شد که این به برکت خون شهیدان است.

خوشنویس همچنین عنوان کرد: وفاق ملی و انسجام ناشی از خون شهدا است و تمام ارکان جامعه در داخل و خارج ایران از وعده صادق 2، نیروهای هوافضای سپاه و ولایت حمایت کردند. این حمایت به برکت خون شهیدان و هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری به‌دست‌آمده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار