رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-04-31 23:04 شماره خبر : 7942 https://sobhtoos.ir/short/N2rrP 0
سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان:

سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان گفت: بعد از کش و قوس های فراوان و برگزاری جلسه علنی شورا و نظرات موافقان و مخالفان، اعضاء شورای شهر قوچان به ابقای شهردار قوچان رای دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» ، سیده عفت موسوی نژاد امشب در جمع خبرنگاران در خصوص استیضاح شهردار قوچان که مدتی است در فضای حقیقی و مجازی مورد بحث قرار گرفته ، اظهار کرد: اعضای شورای شهر قوچان مسیر قانونی را از طرح سؤال تا رای گیری برای ابقای شهردار گذراندند. 

وی خاطر نشان کرد: پس از طرح سؤال سه نفر از اعضای شورا و ارائه پاسخ‌های شهردار، این اعضا از جواب‌ها قانع نشدند و مسیر در راستای  استیضاح حرکت کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان با اشاره به اینکه در جلسه امشب و پس از شنیدن صحبت‌های سؤال کنندگان و موافقان و گفت‌وگوهای فی‌مابین، سه نفر موافق استیضاح و چهار نفر مخالف بودند که پس از رای گیری نتیجه جلسه به ابقای شهردار قوچان منتهی شد.

موسوی نژاد ادامه داد: شهردار ادامه کار خود را با قوت ادامه خواهد داد و این قول نیز داده شده است که پروژه‌های عمرانی و وعده‌های داده شده به مردم جامه عمل پوشیده شود. 

وی تصریح کرد: به طور قطع طرح استیضاح توسط بعضی از اعضای شورا موجب پویایی و زنده‌بودن جریان مطالبه گری در شهر خواهد شد و دلیلی بر انشقاق و اختلاف نبوده و شورا با جدیت پیگیر امور است و جدیت و چابک‌سازی در سازمان باید در دستور کار شهردار برای ادامه کارقرار گیرد. 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار