رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/02/12 Wednesday - 2024 01 May الأربعاء ، 22 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-20 14:09 شماره خبر : 6550 https://sobhtoos.ir/short/NKQj7 0
فرماندار قوچان:

فرماندار قوچان گفت: سیاست کلی نظام اسلامی ایران و سرداران نظام به‌ویژه فرماندهان شهید جبهه مقاومت برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم را دنبال می‌کنند.

عباسعلی صفایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران و شهادت چند تن از مستشاران ایرانی، اظهار کرد: امروز اسرائیل در باتلاقی گیرکرده و در آن دست‌وپا می‌زند و می‌خواهد با به وجود آوردن اتفاقاتی ذهن‌های جامعه بین‌الملل از جنایت‌ها در غزه و فجایع انسانی آن را منحرف کند.

وی حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را خلاف دیپلماسی بین‌المللی و تجاوز به خاک کشور ایران دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ گرداننده اصلی استکبار جهانی بوده و نظام جعلی اسرائیل نیز پیاده‌نظام آمریکا است و به‌عنوان ایالتی از آمریکا در منطقه محسوب می‌شود.

فرماندار قوچان با بیان این مطلب که حضور اسرائیل در منطقه تنها برای غارت منابع و ذخایر انرژی دنیا در این حوزه است، افزود: ایران هیمنه آمریکا را لگدمال کرده و آن‌ها نیز جرئت مقابله با نظام اسلامی ایران را ندارند، پس اسرائیل را به‌عنوان مزدور در منطقه برای مقابله با ایران و مقاومت در اختیار گرفته‌اند.

صفایی با تأکید بر اینکه سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران و سرداران و فرماندهان شهید جبهه مقاومت برگرفته از فرهنگ عاشورا و دفاع از مظلوم است، بیان کرد: سرداران ما در هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای هستند که در آن دوران به پختگی رسیده اند و هیچ واهمه‌ای از شهادت ندارند و هر یک از آن‌ها لشکری برای مقابله با دشمن به‌شمار می‌آیند که می‌توانند سرنوشت منطقه را تغییر دهند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از وجود این سرداران و یادگاران با تجربه هشت سال دفاع مقدس وحشت و ترس دارد، تصریح کرد: خون شهید تزریق خون به جامعه است و شهادت، رزمندگان زیاد دیگری را به بدنه مبارزه و مقاومت می‌افزاید تا اسرائیل از صفحه روزگار محو شود.

فرماندار قوچان با بیان اینکه ادامه‌دهنده راه شهدا در این نظام و انقلاب بسیار وجود دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران اراده برای جنگیدن با استکبار جهانی را دارد و امروز دانشمندان ما در حوزه دفاعی به درجه‌ای از خودکفایی رسیده‌اند که دشمن ترس رویارویی مستقیم با ایران را دارد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار