رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/11 Wednesday - 2024 02 October الأربعاء ، 29 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-10 09:33 شماره خبر : 8855 https://sobhtoos.ir/short/e8kz1 0
در فرمانداری مشهد تشکیل شد؛

سومین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶ با محوریت برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، سومین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶ با محوریت برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر با حضور محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس و دیگر مسئولان امنیتی و انتظامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

گفتنی است؛ طی این نشست روسای کمیته‌های مختلف ستاد از برنامه‌ریزی‌های گوناگون و تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در مشهد مقدس سخن گفتند.

لازم به ذکر است؛ معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در این ستاد بر ضرورت برگزاری مطلوب این رویداد فوتبالی و میزبانی شایسته از تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ ۲۴ مهرماه جاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ به میزبانی ورزشگاه امام رضا علیه السلام مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار