رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/10 Monday - 2024 29 April الاثنين ، 20 شوّال ، 1445
ساعت
1402-12-13 08:42 شماره خبر : 6189 https://sobhtoos.ir/short/Vm8KB 0
فرماندار نیشابور:

فرماندار نیشابور از انتخاب سیدیحیی سلیمانی و محمد رستمی به عنوان نمایندگان مردم حوزه انتخابیه نیشابور بزرگ در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مهدی دونده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: براساس آرای ماخوذه از صندوق‌های رای حوزه انتخابیه شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه، سید یحیی سلیمانی و محمد رستمی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اکثریت آرا را کسب کردند.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور افزود: براین اساس سیدیحیی سلیمانی با ۵۱ هزار و ۵۷۷ رای و محمد رستمی با ۴۴ هزار و ۱۱۴ رای موفق به کسب اکثریت آرا در حوزه انتخابیه نیشابور شدند.

  دونده بیان داشت: همچنین دونماینده ادوار نیشابور در مجلس شورای اسلامی یعنی سید علی حسینی با کسب ۴۳ هزار و ۴۷۶ رای و علی مروی با ۳۲ هزار و ۶۰۱ رای در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

انتهای خبر/

وی همچنین آرای حوزه انتخابیه نیشابور بزرگ را برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اینگونه عنوان کرد: آیت الله سید احمد حسینی با ۴۸۴۲۲ رای، آیت الله سید مجتبی حسینی با کسب ۴۲۲۰۶ رای، آیت الله سید احمد علم الهدی با کسب ۳۶۸۲۵ رای، آیت الله سید محمد رضا مدرسی با کسب ۳۲۸۷۷ رای، آیت الله  حسن عالمی با کسب ۳۱۶۰۷ رای و آیت الله سید علیرضا صدر حسینی با کسب ۲۲۶۳۵ رای در جایگاه اول تا ششم قرار گرفتند.

 

مشارکت بیش از 50درصدی مردم حوزه انتخابیه نیشابور بزرگ در انتخابات

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور با تقدیر از حضور حماسی و شکوهمند مردم شهرستان های نیشابور، فیروزه زبرخان و میان جلگه در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت حوزه انتخابیه نیشابور ۵۴۰ هزار نفر است که ۳۶۴ هزار نفر از این تعداد واجد شرایط رای دادن بودند.

مهدی دونده کل آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه نیشابور بزرگ را ۱۸۴ هزار و ۹۶۵ عنوان کرد و بیان داشت: در مجموع ۵۰.۸ درصد واجدان شرایط در این انتخابات شرکت کردند. 

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار