رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-05-03 15:25 شماره خبر : 7972 https://sobhtoos.ir/short/VW1Bd 0
مسئول بسیج سازندگی رشتخوار خبر داد؛

مسئول بسیج سازندگی رشتخوار، گفت: ۲ منزل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش جنگل با تلاش گروه‌های جهادی ساخته می‌شود.

حمیدرضا زنگنه در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس» در رابطه با خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی به جامعه هدف محرومین در سطح شهرستان رشتخوار، اظهار داشت: ۲ منزل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش جنگل رشتخوار با تلاش گروه‌های جهادی ساخته می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: ۲ گروه جهادی شهید همدانی و گروه جهادی حبیب‌ابن‌مظاهر به مدت ۲ روز در جهت ساخت منزل محرومین یاری‌رسان محرومان و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد در ۲ روستای حوض‌کرم و دوچاهی بخش جنگل رشتخوار خواهند بود. 

۶۰ جهادگر در شهریور ماه سال جاری در بخش جنگل خدمت رسانی می‌کنند

زنگنه در ادامه در رابطه با حضور گروه‌های جهادی از دانشگاه امام صادق (ع) در شهریور ماه امسال در بخش جنگل این شهرستان یادآور، شد: ۶۰ جهادگر در شهریور ماه سال جاری از دانشگاه امام صادق (ع) در بخش جنگل این شهرستان به محرومین خدمت‌رسانی می‌کنند. 

مسئول بسیج سازندگی رشتخوار در ادامه بیان داشت: این اردوی جهادی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، مهارت‌آموزی و درمانی با حضور ۶۰ جهادگر در شهریور ماه سال جاری در بخش جنگل برگزار می‌گردد. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار