رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-01 12:43 شماره خبر : 8716 https://sobhtoos.ir/short/4O9lp 0
هم‌زمان با سراسر کشور:

زنگ مهر برای آغاز سال تحصیلی جدید، صبح امروز در 374 مدرسه قوچان به صدا درآمد که این مراسم به‌صورت نمادین در دبستان دخترانه شاهد بیات این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ صبح امروز هم‌زمان با بازگشایی مدارس ‌و آغاز سال تحصیلی جدید در سراسر کشور، زنگ مهر در 374 مدرسه شهرستان قوچان به صدا درآمد و این مراسم با حضور مسئولان در مدرسه دخترانه ابتدایی دوره دوم شاهد بیات این شهرستان برگزار شد.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش قوچان در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس با حضور در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک میلاد با برکت نبی مکرم اسلام، آغاز مدارس، هفته دفاع مقدس و هفته وقف، اظهار کرد: در شهرستان قوچان در حال حاضر ۳۷۴ مدرسه فعال است که همگی امروز شروع به فعالیت کردند.

حجت‌الاسلام رضا حسن‌زاده گفت: تعداد ۳۵ هزار ۴۵۵ دانش‌آموز و بیش از 2 هزار و 500 معلم امروز سال تحصیلی خود را در مدارس قوچان آغاز کردند و‌ همه آماده آن هستند تا سنگر علم و دانش رونق دیگری بگیرد.

وی در آغاز سال تحصیلی نوید بازگشایی سینمایی که متعلق به آموزش و پرورش قوچان است را داد و خاطرنشان کرد: به‌زودی اخبار خوشی در رابطه با راه‌اندازی و احیای مجدد سینمایی که ۶ سال بسته بود، خواهیم شنید.

وی به بهره‌برداری استخر دانش‌آموزی در قوچان خبر داد و اذعان کرد: استخر شهیدان دانش‌آموز و یادگار ابراهیم، آبگیری شده و به‌زودی افتتاح و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار