رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس سازمان جهاد‌کشاورزی خراسان‌رضوی خبر داد؛

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: میزان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان خراسان رضوی در دولت سیزدهم نسبت به گذشته هشت درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سرمایه‌گذاری کل بخش کشاورزی خراسان رضوی از ابتدای تاسیس این نهاد تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳۹ همت (هزار میلیارد تومان) بوده است که در دولت سیزدهم این رقم ۱۱.۴ همت بوده که نسبت به کل سرمایه‌گذاری این بخش معادل هشت درصد رشد داشته است.

قنبری افزود: میزان سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع غذایی خراسان رضوی نیز در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ معادل ۶.۵ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: میزان سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع غذایی خراسان رضوی نیز در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ معادل ۶.۵ درصد افزایش داشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: در این مدت ۲۴۴ فقره پروانه بهره برداری در صنایع غذایی با سرمایه‌گذاری حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای سه هزار و ۶۷۶ نفر در استان محقق شده است.

وی با اشاره به آثار مثبت عملکرد دولت سیزدهم گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ در مجموع هزار و ۵۲۱ واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود ۷۷ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۳۱ هزار و ۶۹۷ نفر در استان فعالیت داشته است.

قنبری ادامه داد: بر این اساس حوزه کشاورزی استان در زمینه ایجاد واحدهای تولیدی ۱۶ درصد و در زمینه رشد سرمایه‌گذاری ۶.۵ درصد و در نهایت در زمینه ایجاد اشتغال ۱۱.۵ درصد افزایش را در ۲ سال گذشته تجربه کرده‌ است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار