رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-20 16:31 شماره خبر : 5338 https://sobhtoos.ir/short/Vw5p4 0
با حکم رئیس ستاد امربه‌معروف خراسان رضوی؛

در مراسمی حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی به‌عنوان رئیس و محمدرضا خاتمی به‌عنوان دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خلیل‌آباد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ در مراسمی که ظهر امروز با حضور معاون ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان خراسان رضوی، جمعی از مسئولان شهرستان و فعالان فرهنگی و اجتماعی در دفتر امام جمعه خلیل‌آباد برگزار شد، با حکم رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان خراسان رضوی، «حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی» به‌عنوان رئیس و «محمدرضا خاتمی» به‌عنوان دبیر جدید ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان خلیل‌آباد معرفی شد.

عمل به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ضامن سلامت جامعه است

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی در این مراسم بر لزوم حمایت بیشتر از ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان خلیل‌آباد تأکید کرد و اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از جمله واجباتی است که تأکیدات زیادی در این زمینه در قرآن و احادیث وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را در جامعه نهادینه کنیم مطمئناً اثرات سوء آسیب‌های اجتماعی کمتر گریبان افراد جامعه و خانواده‌ها را خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: عمل به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ضامن سلامت جامعه است و باید به آن توجه شود.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان خلیل‌آباد ضمن قدردانی از تلاش‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان خراسان رضوی به‌منظور پیگیری‌هایی که در راستای فعالت شدن ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در شهرستان خلیل‌آباد انجام داد، تصریح کرد: مردم، فعالان فرهنگی اجتماعی و مسئولان شهرستان همکاری لازم را با ستاد داشته باشند و با هم‌افزایی در جهت احیاء و گسترش این فریضه الهی نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/

رئیس و دبیر ستاد امربه‌معروف خلیل‌آباد معرفی شدند
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار