رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-10-15 16:30 شماره خبر : 5618 https://sobhtoos.ir/short/V7wxV 0
امام جمعه بجستان:

امام جمعه بجستان گفت: حاج قاسم به مکتب سیدالشهدا متصل است و امروز تفکر و مکتبش باعث شده تا دشمنان سیلی محکم و سنگینی بخورند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت الاسلام سید قاسم دهقانی امام جمعه بجستان در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن عرض تسلیت به ملت ایران در مورد حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: دشمن فکر میکند ملت ما از مرگ هراس دارد و میترسد ولی ملت ایران مرگ در راه خدا و شهادت را بالاترین افتخار میداند.

وی افزود: دشمن تا دیروز از حاج قاسم وحشت داشت، در ترور حاج قاسم آنقدر کارکرد که هیچ اثری از حاج قاسم نباشد و به بدترین و فحیع ترین حالت ممکن او را از دنیا بردند اما احمقند و نمیداند که حاج قاسم به مکتب سیدالشهدا متصل است و امروز تفکر ومکتبش باعث شده تا سیلی محکم و سنگینی بخورد.

خطیب نماز جمعه بجستان تصریح کرد: استیصال امروز دشمن به این خاطراست که تفکر و اقتدار ملت ایران را که به مکتب الهی متصل است درک نکرده و نشناخته است.
 
دهقانی با تاکید بر این که  فاجعه تروریستی کرمان مستقیم زیر سر آمریکا و اسرائیل  است گفت: امروز دشمن به چه‌کنم چه‌کنم افتاده است و تمام هدفش کمرنگ کردن حضور مردم در۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند می‌باشد.


 وی در پایان بیان کرد: اعلام میکنیم  ۴۰ سال پای نظام مانده‌ایم و بار دیگر با حضور خودمان تمام نقشه هایش{دشمن} را نقش برآب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار