رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-10-13 18:58 شماره خبر : 5565 https://sobhtoos.ir/short/4Z3ke 0
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نه‌تنها از نام و تصویر حاج‌قاسم هراس دارند؛ بلکه از زائر شهید سلیمانی هم هراس دارند.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان، اظهار داشت: دشمن از حیات سردار سلیمانی هراس داشت و حاج‌قاسم را شهید کرد؛ فکر می‌کرد با حذف فیزیکی شهید سلیمانی، مکتب و افکار سردار سلیمانی از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در تشیع ریشه دارد و ریشه تشیع در وجود حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام است، خاطرنشان کرد: هر چقدر شیعه در مسیر اهداف و اعتقادت خود شهید و کشته شود، مثل درختی می‌ماند که هرس می‌شود و این هرس‌کردن باعث رهایی و رشد و بزرگ‌شدن بهتر و باصلابت‌تر می‌شود.

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان امروزه به مزار شهید سلیمانی هم رحم نمی‌کنند، تصریح کرد: آنها گمان دارند هر چقدر با این افکار مبارزه کنند پیروز می‌شوند؛ ولی باید بدانند این نوع کشتار از ابتدای ظهور شیعه، برای اینکه نمی‌توانند با منطق شیعه مبارزه کنند وجود داشته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در ریشه‌کن‌کردن شیعه زمین خورده‌اند و امثال این اتفاق‌ها باعث قوی‌تر شدن و محکم‌تر شدن و به‌روزتر شدن افکار شیعه و حرکت به سمت ارتقا تشیع خواهد بود، اذعان کرد: قطعاً امثال این اتفاقات اولین نبوده و آخرین نخواهد بود و تا زمانی که دشمن منطقی برای مبارزه نداشته باشد برای مبارزه دست به کشتار می‌زند.

حجت‌الاسلام نیک‌بین با بیان اینکه مطمئن باشید امثال این بمب‌گذاری‌ها نهایتاً به افکار پلید صهیونیست و آمریکا برمی‌گردد و از آنجا مدیریت می‌شود، عنوان کرد: ان‌شاءالله به‌زودی‌زود پاسخ این جنایت‌ها را در روز روشن، نه در شب تاریک و مبارزه تن‌به‌تن، نه خنجر از پشت خواهند دید.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان نه‌تنها از نام و تصویر حاج‌قاسم هراس دارند؛ بلکه حادثه امروز نشان داد که از زائر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی هم هراس دارند، تشریح کرد: این حادثه به‌واقع گویای این است که هرگاه دشمنان در جنگ سخت و میدان نبرد شکست می‌خورند به سمت خنجر زدن از پشت برای منحرف‌کردن اذهان جوامع از شکست خود روی می‌آورند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار