رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس اداره بهزیستی کاشمر خبر داد:

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشمر از جذب مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار تسهیلات خود اشتغالی طی سال ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ اعظم حسن‌زاده با بیان اینکه تأمین اعتبار تسهیلات خوداشتغالی و توانمندسازی افراد تحت پوشش این سازمان از دغدغه‌ها و چالش‌های مهم است، گفت: طی سال ۱۴۰۲ تاکنون این اداره نسبت به پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بابت تسهیلات خوداشتغالی اقدام کرده است.

وی افزود: در این مدت مبلغ ۶۵۳ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۹۰۰ تومان برای مشوق‌های بیمه‌ای اعم از خویش‌فرمایی معلولین، کارفرمایی معلولین، کارفرمایی نیازمندان و ارتقاء کارایی معلولین به مددجویان و کارفرمایان تحت نظارت بهزیستی شهرستان کاشمر تخصیص یافت و پرداخت شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشمر با بیان اینکه استفاده از ظرفیت کارفرمایان مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای و بهره‌گیری از خدمات و ظرفیت شرکت‌ها و کارخانه‌ها و حمایت‌های خیّران از مهمترین راهکارهای اشتغال‌زایی برای مددجویان است، گفت: فرزندان بالای ۱۸ سال، زنان سرپرست خانوار همچنین افراد دارای معلولیت ذهنی، افراد خانواده بیماران اعصاب و روان و افراد بهبود یافته دارای سابقه پاکی بالای یک سال ازجمله گروه‌های دارای شرایط دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی به شمار می‌روند.

حسن‌زاده ابراز کرد: با توجه به گستردگی خدمات بهزیستی و نیز گسترش جامعه هدف بهزیستی در سال‌های اخیر و به خصوص با وجود مشکلات اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش، امیدواریم شاهد افزایش اعتبارات بهزیستی و مشارکت خیرین در این زمینه باشیم.

انتهای خبر/

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار