رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/11 Wednesday - 2024 02 October الأربعاء ، 29 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-10 12:31 شماره خبر : 8856 https://sobhtoos.ir/short/4ZRQD 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: تفکر مقاومت، تفکر انقلابی و تفکر حزب‌اللهی هیچ‌گاه از بین نخواهد رفت. در این مسیر شاید عزیزانی را از دست بدهیم اما این تفکر قطعاً باقی خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» به نقل از عطارنیوز علی نیک‌یاد ضمن تسلیت شهادت سیدِ مقاومت مبارز نستوه سید حسن نصرالله به امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب گفت: این ضایعه برای جبهه مقاومت بسیار اسفناک و دردناک بوده و جایگزینی  چنین بزرگوارانی قطعاً سخت است.

وی با اشاره به این‌که طبق آیات قرآن تعدادی از مبارزان به شهادت رسیده و عده‌ای در آرزوی شهادت هستند، گفت: آیه دیگری در قرآن داریم که امید ما را به آینده قطعاً بسیار زیاد خواهد کرد « "وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ" و قطعاً پیروزی قطعی از آن مستضعفان است و خدا اراده کرده در زمین مستضعفان و ستمدیدگان پیروز شوند و این اتفاق ان‌شاءالله خواهد افتاد و این خون‌ها رهگشای این راه خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور با اشاره به اینکه خون این شهدا، امتداد مسیر خون شهدای کربلاست، ادامه داد: خون امام حسین (ع) باعث بیداری ملت‌ها و آزادمردان شده است و قطعاً خون این عزیزان این نوید را برای مستضعفان خواهد داشت که پیروزی نزدیک‌تر خواهد بود.

نیک‌یاد بیان داشت: همان‌طور که خون شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان ما بسیار ترسناک‌تر و وحشتناک‌تر است و آنان از شهادت سردار سیلمانی ترس و رعب وحشت بیشتری دارند لذا قطعاً شهادت سیدحسن نصرالله از خودِ سیدحسن نصرالله اثرات بسیار بزرگ‌تری در جبهه مقاومت خواهد داشت و برای دشمن رعب وحشت بیشتری به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که امروز دشمن کارهای دیوانه‌وار، جنون‌آمیز و وحشتناک انجام می‌دهد و ترور فرماندهان ارشد جبهه مقاومت را در پیش گرفته است، گفت: این موضوع نشان‌دهنده این است که دشمن به پایان خط رسیده و  احساس کرده که در منجلاب نابودیِ خودش فرو می‌رود لذا خود را به در و دیوار زده و شیوه ترور را در پیش گفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: مطمئن باشید که همانطور که با شهادت شهید سلیمانی این بیرق و پرچم بر زمین نیفتاد و سردار دیگری علم و بیرق را به دست گرفت، قطعاً حزب‌الله لبنان هم قوی‌تر از گذشته حرکت خواهد کرد و ان‌شاءالله این راه ادامه خواهد داشت.

نیک‌یاد با اشاره به این‌که تفکر مقاومت، تفکر انقلابی و تفکر حزب‌اللهی هیچ‌گاه از بین نخواهد رفت، عنوان کرد: در این مسیر شاید ما عزیزانی را از دست بدهیم اما این تفکر قطع قطعاً باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی زاییده تفکر آمریکا و انگلیس است و فرزند نامشروع این کشورهاست و از آن دفاع می‌کنند، گفت: این بر کسی پوشیده نیست که بمب‌های یک تنی سنگرشکنی که در بمباران ضاحیه در جنوب بیروت فرو ریخت، دست‌پرورده، دست‌ساز و اهدایی آمریکا به این رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی است و قطعاً در این موضوع نقش اساسی دارد و جزو بانیان اصلی این تجاوزات و جنایات است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این خون‌ها قرابت، اتحاد و همدلی را بین مردم ایران و لبنان و بین مردم ایران و غزه بیشتر خواهد کرد. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار