رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-26 21:15 شماره خبر : 7454 https://sobhtoos.ir/short/Njpd6 0
نماینده مردم سرخس در مجلس:

نماینده مردم سرخس در مجلس گفت: تعرفه برق مناطق گرمسیری برای شهرستان سرخس از کمیسیون فرعی دولت مصوبه گرفته و وزیر نیرو قول آن را به ما داده که در هیئت وزیران هرچه زودتر مطرح و به تصویب برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از نسیم سرخس، جلسه شورای اداری شهرستان سرخس امشب به یاد شهدای خدمت در محل سالن اجتماعات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

خون مطهر شهید رئیسی در جنگ شناختی بصیرت مردم را بالا برد

امام جمعه سرخس در این جلسه اظهار کرد: برائت جهانی در دنیا علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی و مستکبران عالم اتفاق افتاده و حج‌ امسال، حج برائت است.

حجت‌الاسلام محمد بخنیاری افزود: باید پشت سر رهبر و امام معصوم علیه‌السلام حرکت کنیم؛ باید با اشاره رهبری حرکت کنیم و به اعمالمان جهت بدهیم‌.

وی بیان کرد: یکی از امتحانات بزرگی که برای ملت ایران اتفاق افتاد، شهادت سیدالشهدای خدمت بود که در اوج خدمت رخ داد.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: امتحان این است که آیا ما می‌توانیم راه شهید رئیسی را طی کنیم یا خیر؟ شهادت ایشان برای همه ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان سخت بود؛ به تعبیر رهبر معظم انقلاب نزدیک قله‌ایم و امتحانات بسیار سختی را پیش رو داریم.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه خون مطهر شهید رئیسی در این جنگ شناختی، بصیرت مردم را بالا برد، گفت: یک راهبرد برای انتخابات یعنی مشارکت حداکثری باید اتفاق بیفتد و همه خودشان را موظف بدانند و مردم را پای صندوق‌ها بیاورند؛ رقابت در مشارکت باید در محلات شکل بگیرد؛ راهبرد دوم برای انتخابات، انتخاب اصلح است که نیازمند جهاد تبیین است.

مردم سرخس در صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور دارند

در ادامه، دادستان عمومی و انقلاب سرخس گفت: چهار راهبرد مقام معظم رهبری یعنی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت باید در انتخابات ریاست‌ جمهوری مورد توجه قرار گیرد.

علی حق‌شناس افزود: مردم شهرستان سرخس در مشارکت در انتخابات سرآمد هستند و همیشه در صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور دارند.

وی بیان کرد: باید مراقبت کنیم تا کوچک‌ترین تخلفی از سوی دستگاه‌های اجرایی در انتخابات صورت نگیرد و انتخابات سالم و پرشور داشته باشیم؛ بحث امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است و جلسات لازم در این رابطه برگزار شده است.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس تصریح کرد: در بحث مشارکت هم حضرت آقا مسئله جهاد تبیین را مطرح می‌کنند؛ در هر جایگاهی هستیم باید ضرورت مشارکت در انتخابات را تبیین کنیم.

حق‌شناس اضافه کرد: در بحث رقابت برخی ستادها در شهرستان تشکیل شده و باید تلاش شود تا کاندیدای اصلح انتخاب شود؛ در حوزه قضائی هم نظارت‌های لازم در حال انجام است.

انتخاب اصلح می‌تواند حافظ منافع ملی باشد

حجت‌الاسلام رامین فراهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سرخس در ادامه این مراسم به تبیین مسئله مهم انتخابات پرداخت و گفت: خلق حماسه باید در انتخابات پیش رو اتفاق بیفتد؛ مکمل بدرقه شهدای خدمت، مشارکت حداکثری است.

وی بیان کرد: اگر انتخاب اصلح را داشته باشیم، می‌تواند حافظ منافع ملی باشد و تثبیت عمق راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد باشبم.

وی تصریح کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که پرتلاش، فعال، متعهد و آگاه باشد؛ مشارکت حداکثری باید در انتخابات پیش رو اتفاق بیفتد و قرارگاه جهاد تبیین در همه دستگاه‌های اجرایی فعال شود تا مدیون خون شهدای خدمت نشویم.

هیچ‌گونه قطعی برق برنامه‌ریزی شده در بخش مسکونی نداریم

رئیس اداره برق سرخس در ادامه  این جلسه اظهار کرد: یکی از افتخارات دولت مردمی سیزدهم این بود که از سال ۱۴۰۰ هیچ‌گونه قطعی برق برنامه‌ریزی شده در بخش مسکونی نداشتیم.

وی با اشاره به تعرفه برق گرمسیری برای شهرستان سرخس گفت: تعرفه برق سرخس تاییده توانیر را گرفته و در وزارت نیرو هم مصوب شده و باید برای اجرا در دستور کار هیئت وزیران قرار بگیرد.

تعرفه برق مناطق گرمسیری برای سرخس از کمیسیون فرعی دولت مصوبه گرفت

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم گفت: سرپرست فرمانداری سرخس باید پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان سرخس را که زمان زیادی هم برای ساخت آن‌ها گذاشته شده، به اتمام برساند.

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی افزود: کارهای نیمه‌تمام جاری شهرستان باید اولویت‌گذاری شود و پروژه‌هایی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت دارند، تمام شود.

وی بیان کرد: مردم باید محصول اقدامات مسئولان را ببینند؛ واقعیت کمر همه ما خراسانی‌ها در اثر شهادت آیت‌الله رئیسی شکست؛ اشراف بالایی ایشان نسبت به حوزه انتخابیه ما داشتند و دو سفر مهم به شهرستان سرخس داشتند.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: انتخابات پیش رو انتخابات مهمی است و مشارکت حداکثری را حتما در این انتخابات خواهیم داشت؛ مشارکت مردم باید معنادار باشد.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دوستان جبهه انقلاب هم باید به وحدت برسند و این وحدت پیروزی جبهه انقلاب را رقم می‌زند.

وی در ادامه به تعرفه برق مناطق گرمسیری برای شهرستان سرخس اشاره و تصریح کرد: تعرفه برق مناطق گرمسیری برای شهرستان سرخس از کمیسیون فرعی دولت مصوبه گرفته و وزیر نیرو قول آن را به ما داده که در هیئت وزیران هرچه زودتر مطرح و به تصویب برسد.

پیش‌بینی ۶۹ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری

در ادامه این جلسه فرماندار سرخس اظهار کرد: در شهرستان سرخس برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم و ۶۹ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

سیدمهدی سالم افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا مشارکت حداکثری انفاق بیفتد.

وی بیان کرد: عملکرد دولت شهید رئیسی، بت کرونا را شکست؛ بت آمریکا هم با زدن عین‌الاسد شکسته شد و بت بعدی هم رژیم صهیونیستی بود که با وعده صادق شکست.

فرماندار سرخس عنوان کرد: وظیفه داریم به عنوان مدیران دولت شهید رئیسی اقدامات سه ساله دولت مردمی را تبیین کنیم؛ واقعیت‌هایی که در دولت مردمی سیزدهم اتفاق افتاده، باید برای مردم تبیین شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مدیران باید ۲۴ ساعته در خدمت مردم باشند و نباید اجازه بدهیم نارضایتی در بین مردم اتفاق بیفتد؛ تکریم ارباب رجوع معیار عملکرد مدیران است.

سالم سرخس تصریح کرد: باید پیگیر اتمام پروژه‌هایی باشیم که بیشترین رضایت‌مندی را برای مردم داشته باشد و پروژه‌های بر زمین مانده به بهره‌برداری برسد.

فرماندار سرخس گفت: مدیران ما به هیچ عنوان نباید له یا علیه نامزدی تبلیغ کنند؛ فضای اداری، شهری و روستایی باید انتخاباتی شود؛ اولویت نخست ما انتخابات است و بعد از انتخابات دستگاه به دستگاه پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی را رصد می‌کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار