رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/08 Friday - 2024 28 June الجمعة ، 22 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-02 23:37 شماره خبر : 7568 https://sobhtoos.ir/short/Vp9m5 0
مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام:

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام گفت: تربت‌جام به عنوان قطب تولید گندم در استان خراسان رضوی ۴٣هزار تُن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان، تحویل سیلوهای دولتی داده است.

باقر خدادای در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه تربت‌جام قطب تولید گندم در خراسان رضوی است، اظهار کرد: تربت‌جام به عنوان قطب تولید گندم در استان خراسان رضوی ۴٣ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان را تحویل سیلوهای دولتی داده و عنوان قطب تولید گندم در استان را در کارنامه خود ثبت کرده است.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی، فرزند انقلاب و مرهون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های جهادگران است که در سال ١٣۵٨ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شده است.

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام بیان داشت: جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس، امر سنگینی از جنگ را به عهده داشت که عنوان «سنگرساز بی‌سنگر» به آن تعلق گرفت؛ کشاورزی، بخش توانای اقتصاد کشور است که هم در بخش امنیت غذایی و هم در بحث اقتصاد پیشرو بوده است.

خدادای در پایان با اشاره به منابع آبی در تربت‌جام اظهار داشت: تربت‌جام دارای ۶٣٨ منبع آبی است که به دلیل این پتانسیل دارای آرد حاصلخیز است که در سال گذشته ٢۴رشته قنات احیا و مرمت شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار