رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
معاون توسعه و فناوری شرکت فولاد سنگان؛

معاون توسعه و فناوری شرکت فولاد سنگان: در سال جاری مبلغ ۲۲ هزار میلیارد ریال برای تامین زیرساختهای مورد نیاز این شرکت شامل آب و برق تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ معاون توسعه و فناوری شرکت فولاد سنگان خراسان در گفتگو با خبرنگار صبح توس از تخصیص ۲۲ هزار میلیارد ریال برای تامین زیرساختهای مورد نیاز این شرکت شامل آب و برق طی سال جاری خبر داد.

 علی‌اکبر اکبری  افزود: در راستای افزایش ظرفیت تولید و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مانند آب و برق این شرکت طرح‌هایی در دست اجراست که از مهمترین آنها را می‌توان به انتقال آب دشت "کرات" از فاصله ۵۰ کیلومتری و تصفیه پساب شهری تایباد اشاره کرد که با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در حال اجراست.

وی ادامه داد: در راستای تامین آب مورد نیاز از طریق پساب شهری تایباد که با سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریالی در حال انجام است فاضلاب و پساب بعد از جمع‌آوری به وسیله خطوط انتقال به تصفیه‌خانه و پس از تصفیه توسط خطوط دیگری به شرکت فولاد سنگان خراسان رضوی منتقل می‌شود.

معاون توسعه و فناوری شرکت فولاد سنگان خراسان ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری کامل از این طرح ۳۵ درصد از مصرف آب سالیانه برای طرحهای تولیدی شرکت فولاد سنگان تامین شود.

اکبری خاطرنشان کرد: بهره گیری از انرژی های تجدیدپذیر دیگر رویکرد شرکت فولاد سنگان برای تامین برق مورد نیاز طرحهای تولیدی طی سال جاری است که از جمله آن می توان به سرمایه گذاری برای تولید ۲۰۰ مگاواتی برق از محل انرژی بادی اشاره کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار