رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-17 20:27 شماره خبر : 8147 https://sobhtoos.ir/short/4xJLQ 0
فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه خبر داد:

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بزرگ‌ترین رزمایش فرهنگی رزمی شرق کشور در قالب حدیث پایداری به‌مدت ۱۰ شب در تربت‌حیدریه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ علی یعقوبیان عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال مهم‌ترین برنامه شاخص در منطقه تربت‌حیدریه برگزاری کنگره ملی سردار رشید اسلام حاج عبدالحسین برونسی و ۲ هزار و ۱۶۲ شهید این خطه است که ۲۲ شهریورماه جاری همزمان با سالروز شهادت شهید علی اصغر رمضانی برگزار می‌شود. 

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری کنگره ملی سردار رشید اسلام حاج عبدالحسین برونسی و ۲ هزار و ۱۶۲ شهید منطقه تربت‌حیدریه بزرگ‌ترین رزمایش فرهنگی رزمی شرق کشور بمدت ۱۰ شب برگزار می‌شود. 

یعقوبیان افزود: در این رزمایش فرهنگی هنری که به صورت بومی طراحی شده واقعه قیام خونین مردم تربت‌حیدریه در سال ۵۷ بازسازی شده و در ادامه چند عملیات دفاع مقدس و همچنین تا وقایع امروز جهان اسلام در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد. 

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه بیان کرد: این برنامه در راستای جریان‌سازی کنگره ملی شهید حاج عبدالحسین برونسی و ۲ هزار و ۱۶۲ شهید دیار پیشتازان انقلاب اسلامی است و هر شب حدود ۴ هزار نفر نمایش آئینی حدیث پایداری را به تماشا می‌نشینند. 

امیدآفرینی همراه با مطالبه‌گری مهم‌ترین رسالت رسانه‌هاست 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج تربت‌حیدریه در این نشست خبری اظهار داشت: اگر می‌خواهیم مردم پای کار انقلاب و نظام باشند اصحاب رسانه باید قدرت تجزیه و تحلیل مردم را بالا ببرند. 

حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد گفت: امیدآفرینی همراه با مطالبه‌گری و نقد منصفانه از دیگر وظایف رسانه‌ها است، لذا وقتی جامعه‌ای پیشرفت می‌کند که امید داشته‌ باشد. 

وی افزود: دشمن با امپراطوری رسانه‌ای خود به دنبال پمپاژ ناامیدی در جامعه به‌خصوص بین نوجوانان و جوانان است و جامعه‌ای که ناامید شود از حرکت متوقف می‌شود. 

چهکندی نژاد بیان کرد: امروز خبرنگاران در میدان جنگ ترکیبی هستند و می‌توانند روایت اول و بهتری داشته‌ باشند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار