رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-23 13:52 شماره خبر : 7374 https://sobhtoos.ir/short/4y9Ol 0
عضو جبهه انقلاب در فضای مجازی تاکید کرد:

عضو جبهه انقلاب در فضای مجازی گفت: اگر فردی در تراز شهید رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب نشود، ایران اسلامی متضرر خواهد شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: اگر مردم به رئیس‌جمهوری که مثل آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی نباشد رأی دهند، قطعاً برای ایران عقب‌گردی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است کسانی که مرام و مسلک شهید جمهور را ندارند همواره مانع پیشرفت و پیشرانی ایران اسلامی در تمدن‌سازی نوین هستند و این امر برای همه سلایق سیاسی محرز و آشکار است.

این عضو جبهه انقلاب در فضای مجازی با تأکید بر اینکه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری باید کسی را انتخاب کنند که در تراز شهید جمهور باشد، ابراز کرد: اگر فردی در تراز شهید رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب نگردد، ایران اسلامی متضرر خواهد شد.

بلوغ سیاسی و بصیرتی ملت ایران

وی با بیان این‌که امروز مردم از قالب‌های تحزبی و سلایق سیاسی تحمیلی عبور کردند، تصریح کرد: ملت به این بلوغ سیاسی و بصیرتی رسیده‌اند که رئیس‌جمهور در ادبیات دینی به معنای خادم جمهور است در نتیجه به هر کسی که لحن، کلام، رفتار، کارنامه‌ و برنامه‌اش بوی خدمت به مردم نداشته باشد، به او رأی نخواهند داد.

شهید رئیسی حب ریاست را ابراهیم‌وار ذبح کرده بود

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب با اشاره به خصایص و ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید، افزود: اولین ویژگی شهید رئیسی این بود که حب ریاست را در نفس خودش ابراهیم‌وار ذبح کرده بود و چیزی جز خادم بودن برای مردم در سر نمی‌پروراند؛ بنابراین برای درمان درد مردم به دور دست‌ترین نقاط نیز سر می‌زد.

وی با بیان این‌که شهید رئیسی سندروم بی‌قراری درمان درد مردم را داشت، گفت: این سیدالشهدای خدمت، در راه‌حل مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناخت و خستگی‌ناپذیر خدمت می‌کرد.

شهید رئیسی تراز خدمت به مردم را بالا برد

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: شهید رئیسی تراز خدمت به مردم را به حدی بالا برد که برخی از دنیاطلبان که مدعی خدمت بودند، تحمل تحقیر وجدان خود را نداشتند، در نتیجه خوبی‌ها و دوندگی‌های رئیس‌جمهور شهید را بازگو نمی‌کردند.

وی ابراز کرد: ویژگی‌ها و شاخصه‌های کاندیدای اصلح را رهبر معظم انقلاب بارها در تریبون‌های مختلف مطرح فرمودند. ایشان در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) فرمودند کسی را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنید که پرکار، پرتلاش و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد.

مشارکت حداکثری، اولویت انتخابات ۱۴۰۳ است

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب اولویت و اصالت در انتخابات ۱۴۰۳ را مشارکت حداکثری دانست و گفت: همه کسانی که با سلایق سیاسی مختلف ورود پیدا کردند باید بکوشند تا در انتخابات ریاست‌جمهوری هشتم تیرماه، مشارکتی پرشور و حضوری حداکثری از مردم ایران اسلامی رقم بزنند تا باری دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اتحاد و انسجام ملت شریف کشورمان، انگشت به دهان بمانند.

وی مهم‌ترین عامل حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را خود ایران بیان کرد و یادآور شد: هر کسی که وطن خودش را دوست دارد، فارغ از هر نوع سلیقه سیاسی، دین، آیین و مذهبی باید برای سربلندی ایران و برای امنیت کشورمان پای صندوق رأی حاضر شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار