رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/28 Saturday - 2024 19 October السبت ، 16 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-10-13 14:01 شماره خبر : 5559 https://sobhtoos.ir/short/eqmJe 0
معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع):

معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) گفت: ما امروز به نگاه و روحیه دشمن‌شناسی حاج قاسم نیاز داریم و باید در داخل کشور، منطقه و بین‌الملل دشمن‌ شناسی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حسین عباسیان در مراسم ۱۳ دی‌ماه، گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی و تاکید بر حفظ خیمه انقلاب، گفت: نگاه ولایی حاج قاسم این بود که خیمه انقلاب باقی بماند.

معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: روحیه دشمن‌شناسی حاج قاسم به گونه‌ای بود که نامه دشمن را باز نکرد و پاسخ نداد و هیچ‌گاه به دشمن لبخند نزد و کاری نکرد که کشور به خسارت محض برسد و او به امر ولی عمل کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا هر جا دم از صلح زده هدفش این بوده است که آتش به‌پا کند.

عباسیان افزود: ما امروز به نگاه و روحیه دشمن‌شناسی حاج قاسم نیاز داریم و باید در داخل کشور، منطقه و بین‌الملل دشمن‌شناسی داشته باشیم.

معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) در ادامه به عملیات طوفان الاقصی اشاره و عنوان کرد: این عملیات هم یک عملیات پیش‌دستانه و هم یک عملیات تلافی‌جویانه بود.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی شکست سختی در عملیات طوفان‌ الاقصی خورد و و سعی دارند با انجام ترور شکست خود را جبران کنند.

عباسیان با بیان اینکه وظیفه کنونی ما ارتقای بصیرت و جهاد تبیین است، گفت: دشمن سه دستور کار ناامن‌سازی، مایوس‌سازی و ایجاد روحیه بی‌تفاوتی نسبت به مسائل انقلاب را در کشور دنبال می‌کند.

معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) در پایان تاکید کرد: کار ما در کشور باید ایجاد امید و امیدآفرینی باشد.

پایان پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار