رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-25 22:08 شماره خبر : 7432 https://sobhtoos.ir/short/Ng5wp 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عمار:

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج عمار گفت: اولین وظیفه‌ای که در این برهه از زمان در فضای رسانه‌ای باید دنبال کنیم، و عصاره فعالیت‌های ما در تمام تشکل ها است، امت سازی برای امام امت است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ سرهنگ هادی باادب در اختتامیه رویداد هم آفرینی دعوت ۲ که با هدف تولید محتوا با محوریت شاخص‌های خدمت در دولت شهید آیت‌الله رئیسی در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد، گفت: اولین وظیفه‌ای که در این برهه از زمان در فضای رسانه‌ای باید دنبال کنیم، و عصاره فعالیت‌های ما در تمام تشکل ها است، امت سازی برای امام امت است. 

وی تصریح کرد: در جبهه جنگ شناختی با ابزار رسانه و فضای مجازی، اصولی را باید دنبال کنیم که امت سازی برای امام امت نتیجه تمام کنش‌گری‌های ما باشد.

سرهنگ باادب اولویت بندی را مهم‌ترین نکته در  انجام وظایف عنوان کرد و گفت: بسیاری از جوان‌ها چون اولویت بندی در زندگی و وقت ندارند، دچار خسران می‌شوند. شرط موفقیت این است که وظایف‌مان را در هر لحظه اولویت‌بندی کنیم و این ادای تکلیف است و خدا نیز به ما وعده پیروزی داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عمار با بیان اینکه ما در مبانی اعتقادی و معرفتی، شناخت اصول و مبانی انقلاب خلاهای بسیاری داریم، اظهار کرد: گام اول برای پر کردن این خلأ این است که در تقویت مبانی معرفتی و اعتقادی تلاش کنیم. 

وی ادامه داد: برای پاسخ به شبهه در جنگ شناختی، اصل زمان بیشترین اولویت را دارد. وقتی می‌توانیم در لحظه پاسخ شبهه دشمن را بدهیم، که مطالعه هدف‌مند و دقیق داشته باشیم و به معرفت برسیم.

سرهنگ باادب گام دوم را تثبیت شناخت خواند و گفت: برای اینکه در فضای مجازی موثر باشیم، باید مبانی خودمان را در فواصل زمانی مشخص تکرار کنیم تا به تثبیت برسیم.

وی افزود: گام بعدی، اصل تعمیق شناخت است. تا این اصول به ترتیب صورت نگیرد، کار ما ابتر می‌ماند.

ریاست جمهوری، به پشتوانه مردمی نیاز دارد

مسئول فضای مجازی استان خراسان رضوی نیز بیان کرد: نقطه‌ی ریاست جمهوری باید پشتوانه بزرگ مردمی داشته باشد.

سرهنگ عبدالله امینی‌فر تأکید کرد: در همین راستا باید در مدت باقیمانده تا انتخابات به شبهات پاسخ و تولید محتوا داشته باشیم.

مسئول فضای مجازی خراسان رضوی گفت: ظرفیت معرفی شخصیت منحصر به فردی مانند شهید رئیسی بسیار است، این شهادت بستری برای شناخت بهتر این بزرگوار فراهم کرد و قبل از شهادت ایشان عملکردها را نمی‌دانستیم.

دولت شهید رئیسی، نمونه موفق برای ارائه به مردم

وی بیان کرد: دولت شهید رئیسی مصداق یک دولت انقلابی است و به مردم می‌توانیم آن را به عنوان نمونه موفق ارائه بدهیم.

امینی‌فر با تأکید بر تقوای شهید رئیسی مدعی شد: ایشان در مناظرات با زبان روزه حاضر می‌شدند و بقیه افراد را به تقوا دعوت می‌کردند، لذا لازم است شخصیت ایشان تبیین شود.

در این برنامه که برادر شهید رئیسی نیز در آن حضور داشت، از ایشان و گروه‌های برتر تقدیر شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار