رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-29 13:19 شماره خبر : 6633 https://sobhtoos.ir/short/4LXjA 0
صبح امروز صورت گرفت؛

صبح امروز ۲ پروژه زمین چمن مصنوعی در روستاهای احمدآباد آستانه و فاردق رشتخوار بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ پیش از ظهر امروز ۲ پروژه زمین چمن مصنوعی در روستاهای احمدآباد آستانه و فاردق شهرستان رشتخوار بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، امام‌جمعه، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئیس اداره‌ ورزش و جوانان‌ و جمعی از مسئولان و اهالی این روستاها افتتاح و بهره‌برداری شد.

گفتنی است هزینه هر چمن مصنوعی ۱۰ میلیارد ریال بوده که ۵ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دهیاری و ۵ میلیارد ریال دیگر از محل اعتبارات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تأمین‌شده است.

حسین باهوش فرماندار رشتخوار در آیین افتتاح این طرح‌ها، گفت: در شعار سال که بنا به فرموده مقام معظم رهبری "سال جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری شده است، باید در این‌گونه طرح‌ها و برنامه‌ها از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم.

وی همچنین بیان کرد: تمام این خدمات در سطح روستاها از برکت نظام و انقلاب است و باید در حفظ و نگهداری آن‌ها کوشا باشیم. 
باهوش تأکید داشت: هر چه‌قدر بتوانیم فضاهای ورزشی را تقویت کنیم و جوانان را در امور ورزشی درگیر و مشارکت دهیم، قطعاً آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت. 

در پایان مراسم تعدادی توپ و چندین کارت هدیه توسط فرماندار به ورزشکاران اهدا شد.

انتهای خبر/

افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی در رشتخوار
افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی در رشتخوار
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار