رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-01 17:30 شماره خبر : 6059 https://sobhtoos.ir/short/V5agg 0
فرماندار تربت‌جام:

فرماندار تربت‌جام گفت: آنچه قابل ملاحظه و حائز اهمیت است حضور معنادار جوانان در بین داوطلبان ثبت‌نام شده و تحرک و نشاط انتخاباتی نسل جوان برای مشارکت در عرصه رقابت است.

حسین جمشیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به ثبت‌نام نمایندگان همه جریان‌های سیاسی برای انتخابات اظهار داشت: آنچه قابل ملاحظه و حائز اهمیت است، حضور معنادار جوانان در بین داوطلبان ثبت‌نام شده و تحرک و نشاط انتخاباتی نسل جوان برای مشارکت در عرصه رقابت است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه امسال تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که دشمن برای جبران شکست‌های خود با راهبرد کم اهمیت جلوه دادن نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور به میدان آمده و با ترویج ناامیدی به دنبال حضور حداقلی مردم در پای صندوق‌های رای است.

فرماندار تربت‌جام بیان داشت: مردم با حضور در انتخابات و داشتن یک انتخاب اصلح از میان گزینه‌های پاکدامن، صالح و تاثیرگذار، طرح‌ریزی توسعه کشور را شکل می‌دهند.

جمشیدی در ادامه با بیان این‌که مجلس شورای اسلامی و انتخابات آن دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی و انتخابات آن به عنوان یک دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی بوده که خون شهدا این فرصت را برای ما میسر کرده است.

وی در پایان بیان داشت: انقلاب ما سربلندی و عزت ملی را در کنار آبادانی کشور دنبال می‌کند؛ جمهوری‌اسلامی زائیده انقلاب اسلامی است که تفکر آن آبادانی کشور را هدف قرار داده است؛ بدون شک با حرکت متوازن عدالت و توسعه آثار آن را روی تک‌تک افراد جامعه و مناطق مختلف کشور شاهد خواهیم بود و مردم کشورمان می‌توانند از آن منتفع شوند؛ شرط آن نیز مشارکت همه جانبه‌ها در همه صحنه‌ها از جمله انتخابات است تا خلاقیت حداکثری یک کشور پویا را شاهد باشیم و آیندگان از آن بهره ببرند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار