رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-08 20:44 شماره خبر : 8375 https://sobhtoos.ir/short/eGyjR 0
فرماندار قوچان مطرح کرد:

فرماندار قوچان گفت: هم‌زمان با دهه آخر صفر تاکنون بیش از ۳ هزار زائر پیاده از محور قوچان به سمت مشهد عبور کرده و مورد استقبال موکب‌ها قرارگرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»، عباسعلی صفایی عصر امروز در حاشیه بازدید از موکب‌های پذیرایی زائران پیاده دهه آخر صفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای پیاده‌روی دهه آخر صفر از محور قوچان به سمت مشهد مقدس تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان آمادگی خدمت‌رسانی به زائران را دارند.

وی بابیان اینکه بقاع متبرکه امامزاده سلطان ابراهیم و امامزاده جلیل (ع) و مسجد اهل‌بیت در دوراهی دوغایی به‌صورت ویژه در حال خدمت‌رسانی به زائرین هستند، تصریح کرد: 15 موکب در طول مسیر 80 کیلومتری شهرستان قوچان به‌صورت خودجوش پای‌کار آمده و به زائرین خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرماندار قوچان ادامه داد: در برخی از موکب‌ها علاوه بر پذیرایی وعده‌های غذایی و چای خدماتی همچون حمام، سرویس بهداشتی، اسکان و برنامه‌های مختلف فرهنگی ارائه می‌شود.

صفایی با اشاره به اینکه پیش‌بینی برای شب اسکان بیش از هزار نفر در سطح موکب‌ها و مساجد شهری و روستایی شده است، گفت: تاکنون بیش از 3 هزار زائر پیاده از سمت استان‌های شمالی کشور وارد شهرستان شده و مورد استقبال قرارگرفته و تعداد زیادی همچنان در این مسیر هستند.

وی از حمایت استاندار خراسان رضوی در خصوص احداث 2 ایستگاه زیارتی در علی زینل و شهر قوچان خبر داد و اضافه کرد: برای این دو موکب 24 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده که در ابتدا 30 درصد آن جذب‌شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار