رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/10 Monday - 2024 29 April الاثنين ، 20 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-26 16:44 شماره خبر : 6591 https://sobhtoos.ir/short/V5a5B 0
کریمی قدوسی:

کریمی قدوسی به مهم‌ترين نتیجه حمله پهپادی ایران اشاره کرد و گفت: ارابه ترور سازمان موساد و رژیم صهیونیستی منهدم شد و بعد از این در منطقه به خصوص نسبت به شخصیت‌های نظامی و دانشمندان شاهد تروری نخواهیم بود.

جواد کریمی قدوسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» با اشاره به حملات پهپادی ایران به اسرائیل، اظهار کرد: این تنبیه در زمانی شکل گرفت که گردان‌های قسام و جهاد اسلامی، مردم کرانه باختری، حزب الله لبنان و انصارالله یمن شش ماه در عرصه نبرد زمینی، رس رژیم صهیونیستی را کشیدند و ارتش رژیم صهیونیستی را در بعد زمینی دچار فرسایش کردند.

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در عرصه کار نظامی در اوج ضعف است، ابراز کرد: قیام یک پارچه مردم جهان در انزوای رژیم صهیونیستی در سطح بین الملل بسیار تاثیرگذار بود.

عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس یازدهم با بيان اينكه رژیم صهیونیستی به دولت‌های مرتجع منطقه و پشتوانه عملیاتی آمریکا اميد بسته بود، ابراز کرد: احتمال نمی‌دهیم كه رژیم صهیونیستی بخواهد دست به تلافی این ضربه تنبیهی بزند.

وي با بيان اينكه حمله پهپادي شب گذشته سیلی محكمي بود كه در ازای حمله هوایی به کنسول‌گری ایران در دمشق انجام شد، افزود: مهم‌ترين اثر این حمله این است که ارابه ترور سازمان موساد و رژیم صهیونیستی تعطیل و منهدم شد یعنی بعد از این در منطقه به خصوص نسبت به شخصیت‌های نظامی و دانشمندان شاهد تروری نخواهیم بود.

افزایش سطح امنیت جبهه مقاومت در نتیجه حمله پهپادی ایران به اسرائیل

كريمي قدوسي خاطرنشان كرد: پس از حمله شب گذشته سطح امنیت ملی جمهوری اسلامی ايران افزایش پیدا کرد؛ و زماني كه سطح امنیت ملی جمهوری اسلامی ارتقا يابد، سطح امنیت جبهه مقاومت نيز ارتقا پیدا می‌کند در نتيجه از این پس رژیم صهیونیستی نمی‌تواند به آسانی دست به ترور فرماندهان فلسطینی، عراقی و لبنانی بزند.

وي به نتايج حمله پهپادي ايران به اسرائيل اشاره كرد و افزود: در پي اين حملات پيش بيني مي‌شود كه جنگ غزه به سرعت، با پیروزی به نفع فلسطینی‌ها تمام شود.

عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس یازدهم با تأكيد بر اينكه مصادره کردن کشتی بزرگ کانتینربر یک سرمایه دار اسرائیلي، پیام کنترل ایران بر تنگه هرمز را به جهان صادر كرد، گفت: حملات پهپادي ايران به اسرائيل نقطه عطفی در فضای اقتصادی و مسائل تجاری به وجود آورد.

ورود جمهوری اسلامی ایران به یک جنگ ترکیبی تمام عیار

وي با اشاره به اينكه دو سوم اقتصاد دنیا و غرب بر پایه باب المندب و دریای سرخ استوار است، بیان کرد: جمهوری اسلامی در یک جنگ ترکیبی تمام عیار وارد شده و یکی از اضلاع در این جنگ ترکیبی، شریان‌های حیاتی اقتصادی رژیم صهیونیستی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر این مهم تأکید کرده‌اند.

كريمي قدوسي ابراز کرد: پس از مطالبه رهبر معظم انقلاب، انصارالله یمن وارد کنترل دریای سرخ و باب المندب شد و کشتی‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و امروز نیز با گرفتن یک کشتی صهیونیستی در خلیج فارس جمهوری اسلامی این پیام را به آمریکا و اروپا صادر کرد که کار یمن در تنگه هرمز کامل می‌شود.

وی ادامه داد: اگر جنایت علیه مسلمانان و فلسطینی‌ها ادامه یابد، هر کشتی که به نفع رژیم صهیونیستی ترابری و پشتیبانی انجام دهد از معبر تنگه هرمز حق عبور نداشته و مصادره خواهد شد.

عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس یازدهم تأکید کرد: با کنترل تنگه هرمز دالان ترابری بین امارات، عربستان سعودی، اردن و رژیم صهیونیستی قطع می‌شود و در دریای مدیترانه نیز حزب الله و یمنی‌ها حضور دارند و به راحتی حوزه دریای مدیترانه را کنترل می‌کنند، در نتیجه عملا راه‌های حیات اقتصاد رژیم صهیونیستی تحت فشار است و این امر موجب تسریع سقوط رژیم صهیونیستی می‌شود.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار