رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-12-24 09:07 شماره خبر : 6318 https://sobhtoos.ir/short/VMmOl 0
استاندار خراسان‌رضوی:

عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی ۸۰۰ واحدی پردیس زندگی ویژه دانشجویان متاهل در دانشگاه فردوسی مشهد با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی  ۸۰۰ واحدی پردیس زندگی ویژه دانشجویان متاهل با حضور یعقوبعلی نظری،استاندار خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های قابل توجهی در استان وجود دارد که باید با مدیریت درست از آن‌ها در جهت توسعه و رشد استان استفاده بهینه کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه ما مدیریت جهادی مبتنی بر احصا‌ و حل مسئله است و در فضای دانشگاه هم همین اتمسفر باید وجود داشته باشد. 

نظری خاطرنشان‌ کرد: اگر مدیران ظرفیت‌های مجموعه‌های خود را برای اهداف تعیین شده به میدان بیاورند از طرف مدیریت استان حمایت خواهند شد.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: در‌ دو بخش دانشجویان متاهل و اساتید و کارمندان دانشگاه آمادگی داریم دانشگاه را در قالب نهضت ملی مسکن پشتیبانی و حمایت کنیم.

گفتنی است؛ این پروژه  ۸۰۰  واحدی در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع احداث خواهد شد که به دانشجویان متاهل این دانشگاه اختصاص خواهد یافت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار