رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-12 19:55 شماره خبر : 8420 https://sobhtoos.ir/short/ernkW 0

رئیس زندان نیشابور گفت: با اجرای پویش نذر هشتم و به همت خیران نیک‌اندیش نیشابوری، 16 زندانی جرائم غیرعمد این شهرستان به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ و به نقل از عطارنیوز؛ حمیدرضا باقریان گفت: در راستای کمک به آزادی زندانیان، با مشارکت امور مساجد، خیران و نیکوکاران شهرستان نیشابور، ۱۶ زندانی بدهکار مالی از زندان آزاد شدند.

وی افزود: طی مراسمی ۹ زندانی بدهکار مالی با کمک خیرین و ۷ زندانی با بهره‌مندی از ارفاقات قضایی از زندان نیشابور آزاد شدند.
رئیس زندان نیشابور میزان کل بدهی ۹ نفر زندانی را بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: مبلغ ۱ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال از این هزینه توسط خیرین تامین و مابقی از سوی مددکاری زندان از شاکیان پرونده تخفیف اخذ شده است. همچنین تعداد هفت زندانی که واجد شرایط قانونی تشخیص داده شده و به درستی در چرخه اصلاح و تربیت قرار گرفته بودند با استفاده از ارفاقات و تاسیسات قضایی نظیر آزادی مشروط، تعلیق مجازات، مرخصی منجر به آزادی و ... از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

باقریان خاطرنشان کرد: تعداد ۵۷ نفر زندانی جرائم غیرعمد نیشابوری در انتظار کمک‌ها و مساعدت‌های خیران نیک‌اندیش برای رهایی از زندان هستند.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار