رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-20 10:33 شماره خبر : 7343 https://sobhtoos.ir/short/en0QK 0
رئیس اداره ورزش و جوانان خواف:

اصغر کرامت: مسابقات جام یاریگران منطقه یک خراسان به یاد یاد شهدای خدمت در خواف برگزار شد.

اصغر کرامت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ از برگزاری مسابقات جام یاریگران با گرامیداشت یاد شهدای خدمت در خواف برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور داوطلبان از شهرستان‌های خواف، رشتخوار و زاوه در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان خواف برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواف با بیان نتایج به دست آمده از این مسابقات ادامه داد: در این دوره از مسابقات در بخش آقایان در رشته ی تنیس روی میز، آقای حمید قربانی از خواف موفق به کسب رتبه اول و آقای سجاد آزاد از رشتخوار در رتبه دوم و آقای محمد صادقی از زاوه در رتبه ی سوم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در رشته دو میدانی ۱۵۰۰ متر در بخش آقایان نیز آقای علی علیزاده از رشتخوار موفق به کسب رتبه اول و آقای میلاد عطایی از خواف در رتبه دوم و آقای مسعود وحدانی از زاوه در رتبه سوم قرار گرفتند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان خواف تصریح کرد: در رشته دارت نیز آقای فاروق یاسین پور از خواف در رتبه اول و آقای محسن یوسف زاده از زاوه رتبه دوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به رتبه های کسب شده در رشته شطرنج ادامه داد: در رشته شطرنج آقای غلامعلی قهستانی از زاوه موفق به کسب رتبه اول و آقای محمد ادریس دوست از خواف در رتبه دوم و آقای اکبر بهروزی فر از رشتخوار در رتبه سوم قرار گرفتند.

اصغر کرامت با اشاره به رتبه های کسب شده در بخش بانوان گفت: در بخش بانوان در رشته تنیس روی میز، خانم مهدا شهیدی رودی از خواف موفق به کسب مقام اول و خانم شقایق رضایی از زاوه موفق به کسب رتبه دوم شدند.

وی با تشریح مقام های کسب شده در رشته دو میدانی ۸۰۰ متر در بخش بانوان گفت: در رشته دو میدانی ۸۰۰ متر خانم مبینا حسین پور از خواف رتبه اول، خانم بیتا عباس نیا از زاوه رتبه دوم را کسب نمودند.

وی در تشریح رتبه های کسب شده در رشته دارت گفت: در رشته دارت نیز خانم محیا قربانی از خواف موفق به کسب رتبه اول و خانم آرزو سلطانی در رتبه دوم قرار گرفتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خواف گفت: در رشته شطرنج نیز با حضور دو شرکت کننده، خانم نرگس حسین زاده از زاوه در رتبه اول و خانم وجیهه قادری از خواف در رتبه دوم قرار گرفتند.

وی در پایان افزود: مسابقات مذکور ویژه منطقه یک خراسان بوده است که شامل شهرستان‌های تربت حیدریه، خواف، رشتخوار، گناباد و زاوه می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار