رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/02/13 Thursday - 2024 02 May الخميس ، 23 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-31 14:09 شماره خبر : 6656 https://sobhtoos.ir/short/4XBPQ 0
امام جمعه موقت رشتخوار:

امام جمعه موقت رشتخوار با اشاره به ناکامی غرب در رهگیری قدرت موشکی ایران، گفت: عملیات وعده صادق تنها بخش کوچکی از توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «صبح‌توس»، حجت‌الاسلام آذرم ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان رشتخوار که در محل مسجد علی‌ابن ابی‌طالب (ع) برگزار شد، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران و شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امروز باید بیانیه گام دوم انقلاب را جوان‌های عزیز ما با قوت بیشتری دنبال کنند، شایسته است، خصوصا قشر فرهنگی و جوان ما مطالعه را در رابطه با این بیانیه بیشتر و در رابطه با آن فکر کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی هم دین و هم دنیا را امروز با هم به ارمغان آورده است، تصریح کرد: اگر امروز مسلمانان در سرتاسر دنیا عزیز هستند به خاطر پاسداران عزیز و جان برکف ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اگر جانفشانی سربازان ما نباشد، ما امنیت به اینگونه امروز نداشتیم.

امام جمعه موقت رشتخوار با اشاره به اینکه قدرت نظامی باعث قدرت سیاسی در دنیا نیز می‌شود، افزود: سپاه مظهر اقتدار میدانی است، اقتدار میدانی موجب به وجود آمدن اقتدار سیاسی می شود.

وی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری‌گر مستضعفان در سرتاسر دنیا است، بیان داشت: ما به عملیات عظیم وعده صادق افتخار می‌کنیم، به این کشور قدرتمند امام زمان (عج) که از همان ابتدای تاسیس به دنبال یاری‌گر مستضعفان بود.

حجت‌الاسلام آذرم با اشاره به ناکامی غرب در رهگیری قدرت موشکی ایران در ادامه یادآور شد: قدرت آتش لحظه‌ای ایران با قدرت سالانه ابرقدرت ها قابل قیاس است، این عملیات تنها بخش کوچکی از توانمندی ما بود، ایران اسلامی در این عملیات از موشک‌های هایپرسونیک و تجهیزات دیگر بهره نبرد یعنی از موشک‌های با فناوری بالا استفاده نکرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق به جای اعمال قدرت به نمایش قدرت تبدیل شد، اذعان داشت: این عملیات در برد ۵ برابر بزرگتر از عملیات رژیم صهیونیستی، در جغرافیا ۲۷ برابر، در سلاح‌های پرتاپی ۵۰ برابر و این در تاریخ دنیا بی‌سابقه است، آسیب‌های مالی به ما یک میلیون دلار اما آنها ۱۳۵۰ برابر بیشتر خسارت دیدند و این از لحاظ قیاس عملیات وعده صادق قابل تقدیر است.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار